13 միֆ առողջ ապրելակերպի մասին

13 միֆ առողջ ապրելակերպի մասին

newmag-ը առանձնացրել է ճիշտ ապրելակերպի ու առողջ սննդի մասին մի քանի հայտնի կարծրատիպեր ու բացատրում է, թե ինչու են դրանք իրականում միֆ:

Կաթն ամրացնում է ոսկորները

Դեռ մանկուց բոլորս գիտենք, որ կաթը պարունակում է կալցիում, այնպես որ ոսկորները կաթից ավելի ամուր են դառնում: Բայց վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ խմած կաթի քանակի ու կոտրված ոսկորների միջև կապ չկա: Ճիշտ հակառակը, տարիքի հետ կաթի քանակը պետք է նվազեցնել:

milk


Օրգանիկ սնունդը չի պարունակում պեստիցիդներ, փոխարենը շատ են սնուցող նյութերը

Գյուղատնտեսները, որոնք աճեցնում են օրգանիկ մթերք, օգտագործում են նաև քիմիական նյութեր: Ինչ վերաբերում է սնուցող նյութերին, վերջին 98 727 ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ օրգանիկ բանջարեղենն ու միրգը ոչ մի բանով չեն տարբերվում սովորականից: Միակ տարբերությունը հրաշագործ «օրգանիկ» բառն է:

organicsss-post


5 վայրկյանի օրենքը չի գործում

Կարծիք կա, որ ընկած իրը հինգ վայրկյանների ընթացքում գետնից վերցնելու դեպքում` չի հավաքում իր վրա փոշի ու կեղտ: Սա հերթական միֆն է: Երկու վայրկյանն էլ բավական է, որ ընկած սնունդը կեղտոտվի:

hig_food_web


Շոկոլոդը շատացնում է ուգրիների քանակը

Սա սխալ կարծիք է: Գիտնականները մեկ ամսվա ընթացքում մի խումբ մարդկանց կերակրել են սովորական շոկոլադից տասն անգամ շատ շոկոլադ պարունակող սալիկներով, մյուսներին` կեղծ շոկոլադով: Հետազոտության ավարտին` երկու խմբերին համեմատել են, պարզվել է, որ ոչ շոկոլադը, ոչ ճարպը որևէ կերպ ուգրիների առաջացմանը չեն խթանում:

160127124503-chocolate-exlarge-169


Խնձորն օգտակար է

Մեզ վստահեցնում են, որ օրը մեկ խնձոր ուտելը կազատի հիվանդություններից: Որոշ բժիշկներ էլ խորհուրդ են տալիս նորածիններին երեք ամսականից հետո խնձորի հյութ տալ: Իհարկե, խնձորը պարունակում է շատ երկաթ ու բջջանյութ, բայց այն բոլոր հիվանդությունների դեղատոմսը չէ: Օգտակար նյութեր կստանաք, բայց ոչ ավելին:

150919153935-03-popular-fruits-apple-juice-super-169


Մեղրը ռաֆինացված շաքարից օգտակար է

Իրականում, մեղրը, որը օգտագործում ենք ավելի լավը չէ, քան շաքարավազը կամ եգիպտացորնեի սիրոպը: Պրոֆեսոր Ալան Լեվինովիցն ասում է, որ մեղրի կենսաբանական արժեքը նույնն է, ինչ ֆրուկտոզայինը կամ եգիպտացորենի սիրոպինը:  Տարբերությունն այն է, որ, սովորաբար, կոնֆետներում ու մյուս քաղցրավենիքներում  պարունակվող շաքարն ավելի շատ է, այդ պատճառով էլ դրանց կալորիականությունն է բարձր:

istock_000028416450_small


Մրսածության ժամանակ պաղպաղակը վնաս է

Եթե մրսած եք, բայց պաղպաղակ շատ եք ուզում, կարող եք հանգիստ ուտել: Փաստը, որ կաթնամթերքը սրում է մրսածությունը, չի համապատասխանում իրականությանը: Գիտնականները պարզել են, որ սառը կաթնամթերքը հանգստացնում է կոկորդի ցավը, տալիս է էներգիա, որն էլ օգնում է պայքարել հիվանդության դեմ:

ice-cream


Շաքարը երեխաներին հիպերակտիվ է դարձնում

Ամերիկյան ֆիլմերում հաճախ են ցույց տալիս, որ հոգատար մայրիկները փորձում են երեխաներին շաքար ու քաղցրավենիք չտալ: Բազմաթիվ ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ հիպերակտիվության ու շաքարի օգտագործման մեջ կապ չկա: Ամենայն հավանականությամբ, այս միֆն առաջացել է 1974 թվականին, երբ բժիշկ Ուլիյամ Կրուկը հայտարարեց, որ շաքարը հիպերակտիվության հիմնական պատճառն է: Հայտարարությունը, սակայն, որևէ գիտական հիմք ու ապացույց չուներ: Հոգական առողջության ազգային ինստիտուտի տվյալներով` ռաֆինացված շաքարը ուշադրության պակասի ախտանիշ ու հիպերակտիվություն է առաջացնում, բայց այս ամենը որևէ գիտական հիմնավորում դեռ չունի:

innocent-sweet-kids-and-white-background


Գազարը կօգնի տեսնել նույնիսկ մթության մեջ

Գազարը պարունակում է մեծ քանակությամբ Ա վիտամին, որը դրական է  ազդում տեսողության վրա, բայց դա չի նշանակում, որ շատ գազար ուտելը մթության մեջ տեսնել կօգնի: Այս միֆը հայտնվել է Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ բրիտանական պրոպագանդայի շնորհիվ: Այդպես կառավարությունն ուզում էր թաքցնել փաստը, որ գոյություն ունի գիշերային հնարավորությամբ ռադարային սարք:

Harvesting bunch of fresh washed carrot on the old wooden background


Մարդը չի կարող աճեցնել ուղեղի նոր բջիջներ

Մարդը չի ծնվում ուղեղի բջիջների ամբողջական հավաքածույով: Կան շատ ուսումնասիրություններ, որոնք ապացուցում են, որ նույնիսկ մեծ տարիքում մեր ուղեղում ստեղծվում են նոր բջիջներ: Այդ գործընթացը կոչվում է նեյրոգենեզ:

brain-1295128_960_720


Ուտելուց հետո պետք է սպասել մեկ րոպե, հետո նոր լողալ

Տատիկները հաճախ են զգուշացնում, որ ուտելուց անմիջապես հետո լողալ չի կարելի: Սա, իրականում, միֆ է: Այս թեորեմի կողմնակիցներն ասում են, որ արյան մեծ մասն ուղղվում է սնունդը մարսելու համար, իսկ դեպի մկաններ քիչ արյուն է հոսում,  հետևաբար, առաջանում է մկանների ցնցում: Ցնցումը լողի ժամանակ հաճախ հանդիպող երևույթ է, բայց որևէ փաստ չկա, որ այն կարող է առաջանալ նաև ուտելու պատճառով:

bathing-solutions


Բուռն երեկույթի իրադարձություններն աստիճանաբար կարելի է հիշել

Եթե բուռն գիշերվանից հետո արթնացել եք ու չեք հիշում, թե ինչ է տեղի ունեցել, իզուր ջանք մի թափեք: Ամենայն հավանականությամբ, հիշողությունները սուտ կլինեն: Իրականում, չափից շատ ալկոհոլ օգտագործելուց հետո հիշողության համար պատասխանատու ուղեղի հատվածն անջատվում է:

bachelorette-drinking-party

 


Շագանակագույն շաքարավազն ավելի օգտակար է

Շաքարավազը շագանակագույն է դառնում հատուկ սիրոպի միջոցով: Սպիտակ շաքարավազը ստացվում է` այդ շագանակագույն սիրոպի զտման հետևանքով: Այո, շագանակագույն շաքարում կան որոշ օգտակար վիտամիններ ու միներալներ, բայց դրանց քանակը բավարար չէ, որպեսզի օրգանիզմը մեծ տարբերություն զգա: Օրգանիզմին մեկ է, ինչ շաքար եք օգտագործում:

black-sugar-3

 

Գրել կարծիք