Կաննի փառատոնի 5 գլխավոր ֆիլմերը, որ պետք է դիտել

Կաննի փառատոնի 5 գլխավոր ֆիլմերը, որ պետք է դիտել

newmag-ի կինոքննադատը առանձնացրել է Կաննի 70-րդ կինոփառատոնի 5 լավագույն ֆիլմերը, որոնք արժի դիտել:

ԱՆԴՐԵՅ ԶՎՅԱԳԻՆՑԵՎ. «Չսեր»

Անդրեյ Զվյագինցևի «Չսեր» կինոն հենց իրենց՝ ռուսների կողմից այսօր պիտակավորվել է. «չեռնուխա»: Խոսքն, իհարկե վերաբրեժնևաների մասնակցությամբ հիմար կատակերգությունների մասին չէ, այլ արտ կինոյի։ Զվյագինցևն այդ «չեռնուխայի» լիդերն է։ Մի քիչ Բալաբանով, մի քիչ Տարկովսկի, երբեմն Գոգոլ, Դոստոևսկի։ Ռուսաստանում երկու խնդիր կա՝ ճանապարհներն ու հիմարները։ Զվյագինցևը ռոուդ-մուվիներից հեռու է, մնում են՝ հիմարները։

30 քանի տարեկան Ժենյան և 40-ի կարգի Բորիսն ամուսնալուծվում են։ Սեր չկա։ Երբեք չի էլ եղել։ Սակայն կա 12 ամյա խնդիր՝ Ալյոշա անունով, ում ոչ ոք չի ուզում վերցնել իր հետ. ամեն մեկն արդեն գտել է իր նոր կողակցին, երեխան միայն կխանգարի։ Եվ ահա, ամուսնալուծության և բնակարանի վաճառքի արանքում տղան կորում է։ Հասկանալի չէ, թե երբ, որտեղ և ում հետ, պարզապես այլևս չի վերադառնում տուն։ Այստեղ վերջանում է ընտանեկան տուրուդմփոցը և սկսում ռուսական իրականության մետաֆորիկ և միաժամանակ ուղիղ նկարագիր-նարատիվը։ Ոստիկանությունը չի օգնում, հարազատներ, կարծես թե չկան, միայն Ժենյայի մայրը, որը չի հավատում իրանառակ աղջկան և ուղարկում է բոլորին գրողի ծոցը։ Միայն կամավոր փրկարարական ջոկատը՝ կազմակերպված և մտահոգ անցնում է գործի։ Ֆիլմի գրեթե ավարտին Ալյոշայի միակ ընկերը պատմում է տղայի ծնողներին իրենց գաղտնի ապաստանի մասին, որտեղ տղաները բոլորից թաքուն հավաքվում էին։

Այստեղ Զվյագինցևը և օպերատոր Միխայիլ Կրիչմանը մասամբ վերարտադրում են Տարկովսկու «Զոնան» կամ մեկ այլ ֆիլմ երեխաների անհետացման մասին՝ Պիտեր Ուիրի «Կախովի ժայռի պիկնիկը»։ Զվյագինցևի դեպքում ոչ թե անհետացման վայրն է կարևոր, այլ ամբողջ տեղայնքը՝ Ռուսաստանը։ Նրա ընտանեկան կյանքի տեսարանները բերգմանական չեն. այստեղ հատուկ ճնշող մթնոլորտ է, թեկուզ շքեղ ռեստորանում կամ հարուստ բնակարանում հանդիսատեսին չի թողնում հնարավոր ողբերգության կատաստրոֆիկ զգացողությունը։

Գրել կարծիք