Ինչպե՞ս ստեղծել բիզնես-կայսրություն. 7 գիրք հաջողակ ընկերությունների մասին

Ինչպե՞ս ստեղծել բիզնես-կայսրություն. 7 գիրք հաջողակ ընկերությունների մասին

Կոկա-կոլայից Ուոլմարթ, Ֆորդից մինչև Սթարբաքս. առաջարկում ենք ծանոթանալ այս գրքերին, որոնք պատմում են լեգենդար բրենդների ու հաջողակ ընկերությունների մասին:

ԲԱՆԸ ՍՈՒՐՃԻ ՄԵՋ ՉԷ: STARBUCKS­Ի ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ՄՇԱԿՈՒՅԹԸ

Հ. Բեհար, Ջ. Գոլդսթեյն

«Եթե աճեցնեք մարդկանց, նրանք կաճեցնեն բիզնեսը: Սա է իրականությունը և առհասարակ ամենակարևոր բանը»: Հովարդ Բեհար Գիրքն այն մասին է, որ ընկերությունը պետք է առաջին հերթին նայի իր աշխատակիցներին և իր հաճախորդներին որպես մարդկանց, և այդ դեպքում ամեն ինչ ճիշտ հունով կընթանա: Եթե ղեկավարը վերաբերվում է աշխատակիցներին որպես գործընկերների, այլ ոչ թե որպես իր ռեսուրսներից մեկին, ապա հասնում է ֆանտաստիկ արդյունքների: Եթե նա հաճախորդներին դիտարկում է ոչ թե որպես եկամտի աղբյուր, այլ մարդիկ, ում ինքը ծառայություն է մատուցում, ապա այդ մարդիկ կվերադառնան նրա մոտ նորից ու նորից: Գրքի հեղինակը Starbucks­ի նախկին ղեկավարն է: Նա պատմում է այնպիսի հետաքքիր մանրամասներ ընկերության ներքին մշակույթից, որ ոչ մի այլ տեղ չեք հանդիպի, ինչպես նաև կիսվում է յուրաքանչյուր առաջնորդի համար անհրաժեշտ սկզբունքներով հաջողության հասնելու համար:

Գրել կարծիք