9 խորհուրդ, թե  ինչպես հաղթահարել անքնությունը

9 խորհուրդ, թե ինչպես հաղթահարել անքնությունը

Առաջարկում ենք ծանոթանալ 10 խորհրդի, որոնց միջոցով մարդիկ կարողացել են հաղթահարել անքնությունը: Դրանք կարող են թվալ շատ պարզ, սակայն արդյունավետ են:

Նյարդայնանու՞մ եք ղեկին, աշխատավայրում չի ստացվում լուծել պարզ առաջադրանքները, տանը բղավում եք կատվի վրա: Շնորհավորում ենք. անքնության հետևանքով ձեզ մոտ առաջացել է գերհոգնածություն:

Լսեք ձեր «քարանձավաբնակ մարդուն»

Նախնադարյան մարդիկ անքնության խնդիր չունեին: Նրանց կյանքի ակտիվությունը կառավարում էր արևը: Արևածագին մարդիկ արթնանում էին, մայրամուտին՝ քնում: Ժամանակակից կյանքում դժվար է ապրել այդպես: Նույնիսկ կարող եք չհասկանալ, որ արևը շուրջ օրը հենց ձեր տանն է շողում: Եվ շատ է խանգարում ձեր կանոնակարգված քնին՝ դանդաղեցնելով մելատոնինի արտադրությունը: Երեկոյան օգտագործեք նվազագույն լուսավորություն, սարքավորումների լուսավորությունը դարձրեք ՙգիշերային ռեժիմի: Ինքներդ կզարմանաք, թե ինչպես եք հակված քնելուն:

Երկու «Մ» տառ

Երկուսի ամբողջական անունը մելատոնին և մեդիտացիա է: Մելատոնը, հիմնականում կենսառիթմերը կարգավորողմաշկի գունավորման վրա ազդող«քնի» հորմոնն է։Այն արտադրում է էպիֆիզը: Այն անմիջապես ազդում է քնի և դրա որակի վրա: Մելատոնինի անբավարար քանակը անքնության պատճառ է դառնում: Բիոհավելումներ կարելի է գնել ցանկացած դեղատնից: Բայց մարդիկ, ովքեր հաջողությամբ հաղթահարել են անքնությունը, խորհուրդ են տալիս մեդիտացիայով զբաղվել: Այն օգնում է ազատվել կպչուն մտքերից, որոնք խանգարում են քնին, կարգավորել շնչառությունը և սրտի ռիթմը:

Մագնեզիում

Եթե գիշերվա կեսին արթնանում եք և այլևս չեք կարողանում քնել, պատճառը կարող է լինել  օրգանիզմում մագնեզիումի անբավարար քանակը: Նախքան քնելը բանան կերեք:  Եթե կարողացաք քնել դրանից հետո, ուրեմն ժամանակն է ձեր սննդակարգում փոփոխություններ անեք և օգտագործեք մագնեզիումով հարուստ սնունդ: Անքնության խնդիրն ինքնուրույն կլուծվի:

Ավելի քիչ սուրճ

Կոֆեինը մեր օրգանիզմում է մնում 10-ից 14 ժամ:  Դադարեք ժամը 14:00-ից հետո սուրճ խմելը: Արդյուքնը ձեզ կզարմացնի:

Սոված մի քնեք

Հնարավոր է մի պարզ պատճառով չեք կարողանում քնել՝ սովի: Սա չի նշանակում,  որ մի գիշերվա մեջ պետք է ամբողջ տորթն ուտել: Մի կտոր հաց կամ այլ «դանդաղ» ածխաջրեր ընդհանուր կալորիներով մինչև 150 կկալ կլինեն հիանալի ընտրություն: Եվ ոչ ուշ, քան քնելուց կես ժամ առաջ:

Փոխեք ներքնակը

Եթե երկար ժամանակ չեք կարողանում քնել կամ արթնանում եք մարմնի ցավով, ձգված մկաններով կամ ընդհանուր հոդացավով, ժամանակն է փոխել հին ներքնակը: Հնարավոր է, ձեր մարմինը պարզապես չի կարողանում գտնել անհրաժեշտ դիրքը քնի համար և ինչպես կարգն է հանգստանալ: Գլխավորը, նախքան նոր ներքնակ գնելը փորձեք այն:

Ծանր վերմակ

Բոլորը գիտեն, որ մանուկները ավելի լավ և արագ են քնում, եթե ինչպես հարկն է նրանց պարուրում են։ Պատռաճն այն, որ դա ենթագիտակցորեն հիշեցնում է մայրական արգանդը՝ աշխարհում ամենաանվտանգ վայրը, և որն էլ օգնում է առավելագույն լիցքաթափմանը։ Նույնն էլ մեծահասակների մոտ է։ 10-ից 15 րոպե ծանր վերմակի տակ պառկելով՝ նույնիսկ գիրքը ձեռքին թույլ կտա ինչպես հարկն է հանգստանալ և աննկատ քնել։

Հավասարակշռությունն աշխատանքի և հանգստի միջև

Մեր սթրեսներն ամբողջությամբ ազդում են մեր օրգանիզմի վրա։ Առաջին հերթին այն խանգարում է նորմալ քնին։ Սթրեսի հորմոնի՝ հիդրոկորտիզոնի բարձր արտադրողականությունը ստիպում է, որպեսզի մարմինն անընդհատ լարվածության մեջ լինի։ Հասկանում ենք, որ չի կարելի պարզապես վերցնել և դադարել նյարդայնանալ։ Բայց ամենապարզը հանգստյան օրերին չաշխատելն է։ Ձեզ հնարավորություն տվեք շաբաթվա 2 օրը հանգստանալ։ Եվ կյանքը միանգամից ավելի լավը կդառնա։

Նախքան քնաբեր դեղ գնելը, խորհրդակցեք հոգեբանի հետ

Անքնությամբ տառապողների մեծամասնությունը հոգեբանական խնդիրներ ունի։ Այնպես որ, նախքան դեղեր օգտագործելը, խոսեք մասնագետի հետ։

Գրել կարծիք