Շուրջդ նայիր. ինչպե՞ս տեսանյութը կարող է ստարտափին հայտնի դարձնել

April 5, 2018

Խոսել բիզնես գաղափարի մասին:


Ավելի լավ է մեկ անգամ տեսնել, քան հարյուր անգամ կարդալ (չնայած, ո՞վ 100 անգամ կգրի ստարթափի մասին):
Եվ ահա փոքր՝ մինչև 1.5 րոպե տևողությամբ տեսանյութը կարող է լավագույն այցեքարտը դառնալ: Դրա շնորհիվ օգտվողներն ու պոտենցիալ հաճախորդները կարող են իմանալ բիզնես-գաղափարի արժեքի, արտադրանքի և դրա հիմնական հատկանիշների մասին, այն վիզուալացնում է նաև ապրանքանիշը: Երբ Շվեդիայի ձեռներեցներ Դանիել Էկը և Մարտին Լորենցոնները ստեղծեցին Spotify-ի հոսքային աուդիո ծառայությունը՝ մեկ րոպեանոց տեսանյութում խոսեցին բարդ տեխնիկական լուծումների մասին: Սաունդթրեքը, անիմացիան հնարավորություն տվեցին ավելի շատ մարդկ հավաքել՝ բոլորին շատ հասկանալի, հեշտ հիշվող նյութերով:
Սաունդթրեքը, անիմացիան հնարավորություն տվեցին ավելի շատ մարդկ հավաքել՝ բոլորին շատ հասկանալի, հեշտ հիշվող նյութերով:


Բացի այդ, մեկ որակյալ տեսահոլովակի ստեղծումը ազատում է ստարտափի թիմին` կոնֆերանսների համար բազմաթիվ ներկայացումներ կատարելու անհրաժեշտությունից: Նման տեսանյութերի տեղադրումը սոցցանցերում և կայքերում լավագույն տարբերակներից մեկն է:

Ծանոթացեք թիմին:


Սկսնակ ստարտափերի համար գլխավորը հարստությունն է: Երբ ավելի շատ պարծենում ես, քան ոչինչ չկա: Չկա ավելի լավ բան, քան մարդկանց ցուցադրել, ովքեր նոր բիզնես են ստեղծում: Մարդկային պատմություններին օգտատերերը միշտ արձագանքում են՝ բարձրացնելով ստարտափի հանդեպ վստահության մակարդակը: 
Մարդկային պատմություններին օգտատերերը միշտ արձագանքում են՝ բարձրացնելով ստարտափի հանդեպ վստահության մակարդակը: 

Սա օգտագործում էր GetYourGuide գերմանական ծրագիրը: Այն օգնում է ամրագրել բոլոր էքսկուրսիաները Booking մոդելի միջոցով: Մի տեսանյութում նրանք կարողացան պատմել այն մասին՝ ով և ինչպես պետք է մշակի նոր արտադրանք: Խթանման համար լավ կաշխատի կուլիսային տեսանյութը: Սկսնակների եւ ստարտափերի հետ փոքր հարցազրույցները, արտադրության տեսահոլովակային էքսկուրսիաները:


Կարդացեք նաև.



Աջակցել հաճախորդներին և ստեղծել համայնքներ:


Փոքր տեսահոլովակում հարմար է փաթեթներ տեղադրել հաճախ տրվող հարցերի վերաբերյալ. հաճախորդները կարողանում են արագ պարզել, թե ինչպես օգտագործել ապրանքը: Վիզուալ ցուցադրումը օգնում է բարելավել հաճախորդի փորձը:
Վիզուալ ցուցադրումը օգնում է բարելավել հաճախորդի փորձը:

Հատկապես, եթե այն այն բարդ IT ապրանք կամ գործիք է: Օրինակ, Airbnb- ի սպասարկման թիմը սկզբից թողարկեց՝ արտադրանքի օգտագործման վերաբերյալ տեսանյութեր: 

Զգացմունքայնորեն վարակված:


Տեսանյութը առաջին վիրուսային մարքեթինգային գործիքն է: Օգտագործողները շատ են ցանկանում կիսվել հուզիչ և զվարճալի ֆիլմերով: Երեք րոպեանոց «Կատվակախվածությունը» Whiskas-ից, որտեղ նկարահանվել է Սեմյոն Սլեպակովը, YouTube-ում հավաքել է ավելի քան 12.5 միլիոն դիտում:

Մեծ ուրախությամբ, վարակեցին միմյանց նաև «Mr. Чайник» օգտատերերը Խնայբանկից: Շուկայագետներն ակնկալում են ազդել անձի զգացմունքային հիշողությունների վրա:
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=NkULcuwevnc[/embed]
Вау էֆեկտի ազդեցությունը փոխանցվում է գովազդային հաղորդագրության ապրանքանիշի և ընկերության արտադրանքի վրա: Սա այն ձեւաչափն է, որտեղ նորաստեղծ ընկերությունը կարող է հավասար մրցակցել շուկայի հայտնի խաղացողների հետ: Հիմնական զենքը կրեատիվությունն է:

FORBES






Հետևեք newmag-ին Telegram-ում և Instagram-ում։