Էմանուել Մակրոնը բարձրացնում է նախագահի պաշտոնական լուսանկարի նշաձողը

July 2, 2017

Նախագահի խորհրդական Զիբեթ Նդիայեն իր թվիթերյան էջում տեղադրել է Մակրոնի ֆոտոսեսիայի ընթացքը, որտեղ երևում է, այն ինչ տեսանելի չէ նկարում: Այնպիսի տպավորություն է, որ որևէ առաջնորդ երբևէ այսքան անկեղծ չի եղել նկարի կուլիսային պատմության հարցում:



Տեսանյութում նախագահ Մակրոնի հայացքն ուղղված է դատարկ սեղանին, որը շատ արագ ու խնամքով լցվում է տարբեր պարագաներով. երկու հեռախոս, երեք գիրք «Շառլ դը Գոլի հուշագրությունները», Անդրե ժիդի «Երկրի պտուղները», Ստենդալի «Կարմիրն ու Սևը», լատունե ժամացույց և բրոնզե աքաղաղ: Նա ուշադրությամբ բացում է հուշագրությունը, ապա դնում է այն սեղանին` տպավորություն ստեղծելով  ասես հենց նոր ավարտեց ընթերցանությունը:
Լուսանկարի վերջնական տարբերակը կախված կլինի երկրի յուրաքանչյուր քաղաքապետարանի սրահում, ոստիկանական բաժանմունքներում, դեսպանատներում: Պաշտոնական լուսանկարչի` Soazig De La Moissonnière-ի լուսանկարում Մակրոնը մարմինն իդեալական ընդգծող մուգ կոստյումով , բարակ փողկապով թիկնել է սեղանին, իսկ հետնամասում տեսանելի են նշված պարագաները, երկու կողմերում էլ Ֆրանսիայի ու Եվրամիության դրոշներն են: Հետին պլանում փեղկերը լայն բացված պատուհանն է, որից երևում է Ելիսեյան պալատի այգու կանաչը:
[caption id="attachment_45200" align="aligncenter" width="878"]լուսանկարը:


Ֆրանսիայի և Մակրոնի մասին կարդացեք մեր մյուս հրապարակումները․



Հաշվի առնելով այն, որ լուսանկարում տեղ գտած էլէմենտները վստահաբար խորհրդանշական նշանակություն ունեն, այս քաղաքական հղումները դժվար թե պատահականություն լինեն:
Արդիականության և տեխնոլոգիաների բնորոշիչը հեռախոսներն են, որոնք ըստ ֆրանսիական LCI հեռուստատեսության երբեք չեն հայտնվել Ֆրանսիայի նախագահների պաշտոնական լուսանկարներում:
Ավանդույթ են դասական գրքերը, գալլական աքաղաղի արձանիկը, որը Ֆրանսիայի ազգային խորհրդանիշներից մեկն է:
Հրապարակայնություն և մաքուր օդ՝ պատուհանը:
Եվրոպայի հետ համերաշխություն՝ դրոշները:
Աշխատանքը՝ գրասենյակը
Եվ այլն:
Մի կողմից լուսանկարը չափազանց քաղաքականացված տեսարան է, մյուս կողմից` համացանցում մեմերի շքերթի պատճառ:
Այդուհանդերձ այն, որ պարոն Մակրոնն այդքան բաց է իր հաշվարկներում, որ կարող է նրան դարձնել ամենաիրական ու ժամանակակից խորհրդանիշ:

NYTIMES