[InterPress] Ինչո՞ւ է Լեհաստանը պլանավորում Եվրոպայում կառուցել ամենամեծ օդակայանը

October 8, 2018

Լեհաստանում կա Բարանով գյուղական բնակավայրը, որն ունի իր խանութը, Հռոմի Պապ Հովհաննես Պողոս II- ի անվան դպրոց, եկեղեցի՝ խնձորի և տանձի ծառերով շրջապատված: Ռաֆայել Միլցարսկին ցանկանում է տարածքը հարթեցնել բուլդոզերով և այն լցնել գերձայնային ինքնաթիռներով: LOT լեհական ավիաուղիներ ընկերության գործադիր տնօրենն ասում է, որ իր ընկերությանն ու երկրին պետք է ժամանակակից ավիաուղիների հանգույց, որը գտնվելով Վարշավայից 40 կիլոմետր հեռու, կսպասարկի մայրաքաղաքին: Ծաղիկներով շրջապատված համեստ ֆերմաների փոխարեն Միլցարսկին նախընտրում է անգարներ, տերմինալներ, թռիչքուղիներ: 70 միլիարդ զլոտի կամ 19 միլիարդ դոլար արժողությամբ ծրագիրը ներառում է նոր երկաթուղային գծեր ու ավտոմայրուղիներ և տարեկան 45 միլիոն ուղևոր տեղափոխելով այն մրցելու է Լոնդոնի Հիթրոու, Փարիզի Շառլ  դե Գոլ, Ամստերդամի Սխիփհոլ օդանավակայանների հետ:


«Կենտրոնական Եվրոպային էլ համարժեք ավիացիոն կենտրոն է պետք», – ասում է Միլցարսկին LOT-ի իր գրասենյակում, որը գտնվում է 1934-ին բացված կոմպոզիտոր Ֆրեդերիկ Շոպենի անվան օդանավակայանում, – «մենք պատրաստվում ենք մասնակցել նոր օդանավակայանի ծրագրման ու կառուցման աշխատանքներին»:




Կարդացեք նաև․





Նոր օդանավակայանը, որը Վարշավայի կենտրոնական երկաթուղային կայարանից 15 րոպե հեռավորության վրա կլինի, ըստ LOT- ի, եռակի կբարձրացնի ուղևորների ու բեռների տեղափոխությունը Ասիա և Ամերիկա: Շինարարությունը նախատեսված է սկսել 2021 թ.-ին, երբ կառավարությունը ձեռք կբերի Բարանովայի և մոտակա քաղաքների հողերը, իսկ թռիչքները կսկսվեն 2027 թվականին: Հետագայում կավելանան ինքնաթիռներն ու տերմինալները, որոնք հնարավորություն կտան տարեկան ավելի քան 100 միլիոն ուղևոր տեղափոխել, ավելի շատ, քան Հիթրոուն՝ Եվրոպայի ամենածանրաբեռնված օդանավակայանը:


Չնայած Շոպենի օդանավակայանը  2012 թվականին համալրվել է նոր երկաթուղային կայարանով և տերմինալով, չորս տարվա ընթացքում ուղևորների թիվը հասցնել է տարեկան 20 միլիոնի: 2017-ին 16 միլիոն մարդ է անցել  ցածր լարման տերմինալի արծաթե ճակատով, ինչը կրկնակի բարձրացրել է 2005 թ.-ի տեղաշարժը: Վերջին տարիներին Լեհաստանի տնտեսության տարեկան աճը կազմում է միջինը 3.3 տոկոս:


«Տարածաշրջանը դառնում է ավելի ու հարուստ», – ասում է Միլցարսկին: «Մենք ձգտում ենք դառնալ Կենտրոնական Եվրոպայի սիրված ցանցային ավիաընկերությունը»:


Այն համընկնում է իշխող Իրավունք և արդարություն կուսակցության ազգային ծրագրի հետ: Բնակչության թվով Լեհաստանը Եվրամիության վեցերորդ պետությունն է, տնտեսությամբ՝ ութերորդը և կառավարությունն ասում է, որ օդանավակայանը կարող է Լեհաստանը ներկայացնել որպես հզոր երկիր:



Շարունակությունը՝ InterPress.am-ում։