[InterPress] Ոչ թե ռուսներն, այլ ամերիկացիներն են ավելի շատ կեղծ լուրեր տարածել 2016-ի ընտրությունների ժամանակ

October 6, 2018

Չնայած 2016-ի նախագահական ընտրությունների ժամանակ Ռուսաստանի հետ կապվող սոցիալական մեդիա հաշիվների՝ Մեդիում հիմնադրամի հրապարակած նոր ուսումնասիրությունը գալիս է փաստելու, որ ավելի շատ ամերիկացիներն էին պատասխանատու օնլայն հարթակում կեղծ տեղեկատվության համար:
Որպես ապացույց՝ ներկայացվեցին ընտրությունները թրոլինգի ենթարկած թվիթերյան հաշիվները, որոնք համակարգվում էին Ռուսաստանի ինտերնետ ուսումնասիրության գործակալության կողմից, բայց կային այլ հաշիվներ, որոնք ավելի կարևոր համարվեցին՝ կեղծ ինֆորմացիա տարածելու գործում:
Ըստ ուսումնասիրության՝ նմանատիպ բովանդակությամբ հաղորդագրություններ հրապարակվում էին թվիթերյան այլ հաշիվներով, որոնք կապ չունեին Ինտերնետ ուսումնասիրության գործակալության թրոլների հետ:



Կարդացեք նաև․



Ուսումնասիրության հետազոտողներից Վլադ Բարաշը «Politico»-ին հայտնեց, որ «բովանդակության մեծ մասն ամերիկյան ծագման է եղել»:
«Knight Foundation»-ի պատվերով կատարված ուսումնասիրությունը Բարաշին և Մեթյու Հայնդմընին հնարավորություն տվեց վերլուծել 700.000 թվիթերյան հաշիվների ավելի քան 10 միլիոն թվիթներ: Ըստ ուսումնասիրության՝ նախքան 2016-ի ընտրություններն ամիսը 6.6 միլիոն արված թվիթները կապված էին կեղծ լուրերի և լրատվական կայքերի կոնսպիրացիայի հետ:
Հետազոտությամբ նաև պարզվեց, որ չնայած սոցմեդիա գիգանտների՝ Թվիթերի, Ֆեյսբուքի և Գուգլի ջանքերին՝ պայքարել «ֆեյք լուրերի» դեմ, դեզինֆորմացիան շարունակում է հասնել միլիոնավոր օգտատերերի: Դրան գումարած այն, որ 2016-ի ընտրարշավի ժամանակ կեղծ ինֆորմացիա տարածող հաշիվների մոտ 80 տոկոսը շարունակում էին ակտիվ մնալ: Ամեն օր դրանք մոտ մեկ միլիոն թվիթ էին անում: Այս դեզինֆորմացիոն թվիթների մեծ մասի լինքերը՝ 65 տոկոսը, գնում էին դեպի տասը կոնսպիրացիոն և կեղծ նորությունների կայքեր:

Շարունակությունը՝  InterPress.am-ում։ 




Հետևեք newmag-ին Telegram-ում և Instagram-ում