Գլխավոր Հոդվածներ

Առավոտյան փողը, երեկոյան աթոռները. ինչպե ՞ս ընտրել

Առավոտյան փողը, երեկոյան աթոռները. ինչպե ՞ս ընտրել ճիշտ ռազմավարություն նոր պրոդուկտի համար

Որքան շուտ պոտենցիալ հաճախորդին հայտնեք ձեր նոր ապրանքի մասին, այնքան ավելի լավ: Այս մոտեցումը արմատապես տարբերվում է դասական մեթոդներից, որոնք կիրառում էին միակողմանի հաղորդակցության` բրենդից դեպի սպառող կարգախոսի մարքեթոլոգները: Այդ ժամանակ նախ ստեղծվում էր ապրանքը, հետո դրա բրենդը և միայն այդքանից հետո գնորդներն իմանում էին նորաթուխ ապրանքի մասին:

Այսօր այդ մեթոդը համարվում է գրեթե չհիմնավորված, քանի որ դուք կարող եք ստեղծել մի ապրանք, որն, ի վերջո, կլինի անպիտան և չպահանջված: 


  • Դասական թողարկում:


Սա ենթադրում է նախ շուկայի ուսումնասիրություն, ստեղծվելիք ապրանքին մոտ պրոդուկտի փորձարկում թիրախային խմբում, հետո ապրանքի արտադրություն և պատրաստի արտադրանքի մարքեթինգ:

  • Նախապատվեր:


Սա էլ են ենթադրում է ապրանքի նմանակի թողարկում, դրա մարքեթինգ, կանխավճարի հավաքագրում և ապրանքի վերջնական թողարկում:

  • Մաքուր մարքեթինգ:


Այս ճանապարհը ենթադրում է մարքեթինգ, պոտենցիալ գնորդների հավաքագրում, ապրանքի նմանակի թողարկում, նախապատվեր և ապրանքի արտադրություն:

Դասական թողարկում


Դուք վերլուծում եք մրցակիցների առաջարկները, որոնք լուծում են նույն խնդիրները, որոնք պետք է լուծի ձեր պրոդուկտը: Գալիս եք եզրահանգման, որ ձեր առաջարկն ավելի էժան է և առավել գրավիչ է գնորդների համար:
Գալիս եք եզրահանգման, որ ձեր առաջարկն ավելի էժան է և առավել գրավիչ է գնորդների համար:

Նախ` անցկացրեք հարցում թիրախային խմբում, ստանալով դրական արձագանք, կատարեք ներդրում նոր ապրանքի ստեղծման գործում, դրանից հետո կատարեք մարքեթինգային աշխատանք և սպասեք վաճառքների հաջողությանը:


Կարդացեք նաև.



Նախապատվերներ


Առաջադեմ ստարտափերներն են հնարել նախապատվերների ռազմավարությունը: Այն օգտագործել է նաև Իլոն Մասկը նոր Tesla Model-ի թողարկման ժամանակ: Շնորհանդեսի ժամանակ նա ցուցադրեց միայն մեքենայի մակետը, որը նա խոստացավ արտադրել 2 տարի հետո: Բայց նույնիսկ դա չխանգարեց նրան նախնական պատվերների ժամանակ հավաքել կես միլիարդ դոլար, որոնք լիովին բավարար են նոր մեքենայի նոր արտադրություն սկսելու համար:

Մաքուր մարքեթինգ


Այս դեպքում դուք վաճառում եք պրոդուկտի գաղափարը նույնիսկ առանց դրա նմանակն ու պրոտոտիպը ստեղծելու: Դրանից հետո մշակում և կատարելագործված ձևով ստեղծում եք ապրանքը հիմնվելով սպառողներից և ԶԼՄ-ներից ստացած արձագանքների վրա: Այս ռազմավարությունը հնարավորություն է տալիս ձախողման դեպքում 90%-ով կրճատել կորուստները: Այս մոտեցումը կիրառում են ճկուն և առաջադեմ ընկերությունները, որոնք ունեն խիստ սահմանափակ միջոցներ:

FORBES

Տարածել