BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%
Գլխավոր Հոդվածներ

Էլեգանտության և վուլգարության սահմանագծին. 10 փաստ

Էլեգանտության և վուլգարության սահմանագծին. 10 փաստ Gucci բրենդի մասին

Մեկ Gucci,  երկու տառ:
Երիտասարդ իտալացի Գուչիո Գուչին կաշվե իրերի առաջին խանութը Ֆլորենսիայում բացեց 1922-ին: Գործերը  կարճ ժամանակում լավ ընթացան: Գուչի ապրանքանիշի մասին շուտով խոսեց  Իտալիան, ապա նաև՝ ամբողջ Եվրոպան: Ավագ որդին՝ Ալդոն ակտիվորեն օգնում էր հորը (Գուչիո Գուչին ուներ 6 տղա): 1933-ին հենց Ալդոն հորինեց ապրանքանիշի լոգոտիպը՝ երկու տառ` GG, որը հուշում էր հոր՝ ընկերության հիմնադրի անուն ազգանունը: Ի դեպ, սկզբում G տառերը թեքված չէին դեմ դիմաց:
Թավշե նորաձևություն. Շքահանդեսային ֆակտուրան պոդիումներից տեղափոխվում է զգեստապահարան

  • Fashion 2016. Գարուն-ամառ սեզոնի 15 գլխավոր տենդենցները

  • FASHION 2016. Գարուն-ամառ սեզոնի ամենանորաձև կոշիկները




  • Gucci-ն անճաշակության խորհրդանիշ:
    80-ականներին նորաձևության տունը ճգնաժամի մեջ էր: Gucci անվան տակ արտադրություն ունենալու իրավունք ստացան բավականին շատ փոքր ընկերություններ: Արդյունքում շուկան հեղեղվեց էժանագին, անորակ իրերով: Gucci-ն, ցավոք, երկար ժամանակ համարվում էր  անճաշակ կրկնօրինակման հոմանիշ:
    Gucci-ին և Թոմ Ֆորդը:
    1994-ին նորաձևության տուն եկավ Թոմ Ֆորդը և դարձավ այն միակ, ում կարիքն այդքան շատ էր զգացվում ընկերությունում: Դիզայները մոդերնիզացրեց Gucci բրենդը, ստեղծեց ապրանքանիշի ԴՆԹ-ն, չմոռանալով ձիարշավային անցյալը, Թոմ Ֆորդը ակցենտը դրեց  նուրբ, փայլուն, համարձակ զգեստների վրա: Այդ տասնամյա ժամանակաշրջանում նա Gucci-ին տվեց երկրորդ շնչառություն:

    Տարածել