Չինական մեդիաները՝ ճիշտ եւ ճիշտ չինացիների նման

Չինական մեդիաները՝ ճիշտ եւ ճիշտ չինացիների նման

people.cn.com գործակալությունը հիմնադրվել է 2013 թվականին, նախկին People’s Daily թերթի բազայի վրա:

IMG_3267

Չինական մեդիաները ճիշտ եւ ճիշտ չինացիների նման են` հավասարակշռված, զուսպ ու բազմամարդ: Երբ մտանք people.cn.com չինական լրատվական գործակալության` ԺԵՆՄԻՆՎԱՆ-ի խմբագրություն, կայքի ռուսական բաժնի խմբագիրը կատակեց, որ իրենք շատ երիտասարդ լրատվամիջոց են, այդ պատճառով աշխատակիցները շատ քիչ են` ընդամենը 2720 աշխատակից:

people.cn.com գործակալության աշխատակիցների լուսանկարները փակցված են խմբագրության միջանցքում:
people.cn.com գործակալության աշխատակիցների լուսանկարները փակցված են խմբագրության միջանցքում:
Ձախից գործակալության ռուսական բաժնի խմբագիրը, աջից ռուսերենի թարգմանիչը:
Ձախից գործակալության ռուսական բաժնի խմբագիրը, աջից ռուսերենի թարգմանիչը:
Աշխատակիցների նկարների կողքին էլեկտրոնային տախտակը ցույց է տալիս աշխատակիցների քանակը:
Աշխատակիցների նկարների կողքին էլեկտրոնային տախտակը ցույց է տալիս աշխատակիցների քանակը:

people.cn.com գործակալությունը հիմնադրվել է 2013 թվականին, նախկին People’s Daily թերթի բազայի վրա: Հիմա ընկերությունը հրապարակվում է ե՛ւ էլեկտրոնային, ե՛ւ տպագիր տարբերակով:

people.cn.com գործակալության հիմնադիրներն ու տարեթիվը:
people.cn.com գործակալության հիմնադիրներն ու տարեթիվը:
Խմբագրության բարձրաստիճան հյուրերի լուսանկարները:
Խմբագրության բարձրաստիճան հյուրերի լուսանկարները:

Գործակալության խմբագրությունը բաժանված է մի քանի տասնյակ սրահների, ըստ թեմաների, տարածաշրջանների ու լեզուների: Կայքը հրապարակվում է մի քանի տասնյակ լեզուներով:

Խմբագրության սրահներից մեկը:
Խմբագրության սրահներից մեկը:
Խմբագրության սրահներից մեկը:
Խմբագրության սրահներից մեկը:
Խմբագրության սրահներից մեկը:
Խմբագրության սրահներից մեկը:

Խմբագրության առաջին հարկը ցուցադրական սրահն է, որտեղ գերժամանակակից տեխնոլոգիաներով ներկայացված են կայքի գործառույթները, լեզուներով հնարավորություններն ու բոլոր սրահները ցուցադրող հեռուստացույցները:

Ցուցադրական սրահ:
Ցուցադրական սրահ:
Սրահի ձախակողմյան պատը:
Սրահի ձախակողմյան պատը:
Գործակալության բոլոր լեզուներով պրոդուկտը:
Գործակալության բոլոր լեզուներով պրոդուկտը:
Չինական բաժնի նյութերը:
Չինական բաժնի նյութերը:
Չինարեն, արաբերեն լեզուներով կայքերը:
Չինարեն, արաբերեն լեզուներով կայքերը:

Աշխատակիցները պատմեցին, որ կայքն առավել պոպուլյար է հենց Չինաստանում: Լրատվական նյութերը հիմնականում տարածվում են չինական սոցիալական կայքերում: ԺԵՆՄԻՆՎԱՆ-ը մրցակիցներ գրեթե չունի եւ գործում է պետական հսկողության ներքո:

Գրել կարծիք