Ինչպե՞ս հավասարակաշռություն գտնել գործերի ու հանգստի միջև

Ինչպե՞ս հավասարակաշռություն գտնել գործերի ու հանգստի միջև

Երկուսը մեկում՝ պարզվում է, հնարավոր է աշխատել շատ ու զուգահեռ հանգստանալ շատ:

2014.05.23-Durma-bem-para-trabalhar-melhor-imagem01-The-Nest

Շատ աշխատել չի նշանակում արդյունավետ աշխատել և շատ հանգստանալ չի նշանակում արդյունավետ հանգստանալ: Պետք է հասկանալ, երբ աշխատել և երբ հանգստանալ:

Անհրաժեշտ է արթնանալ շուտ

Փորձեք քնել ժամը 23:00-ին և արթնանալ առավոտյան ժամը 5:00-6:00: Դա թույլ է տալիս անել ավելին, քան ծրագրում ես: Վաղ առավոտյան արթնացող մարդու ուղեղը թարմ է: Եթե առավոտն սկսեք ոչ է թե ժամը 8-ին, այլ, օրինակ, ժամը 6-ին, ապա երկու ժամը կդառնա ձեր կյանքի ամենաարդյունավետը: Այդ ընթացքում կարելի է այնքան գործ անել, որքան չեք կարողանա անել երեկոյան՝ եռապատիկ ժամանակահատվածում:

Շուտ արթնանալով՝ զգացողություն է առաջանում, որ օրը երկար է, հետևաբար ավելի երկար եք ապրում, հասցնում ավելի շատ բան անել:

Անհրաժեշտ է քնել շուտ

Երեկոյան ժամերն օգտագործեք հարազատների հետ շփվելու, զրուցելու, զբոսնելու կամ ֆիլմ դիտելու համար: Լիցքաթափվեք օրվա վերջում, մոռացեք գործերի մասին: Խուսափեք աշխատել ժամը 21:00-ից հետո, փորձեք քնել ժամը 23:00-ին: Երբ ուշ գիշերին եք քնում, դժվար է վաղ արթնանալ: Հիշեք, որ կարևոր գործերը կարող եք անել վաղ առավոտյան՝ թարմ ուղեղով:

Կարգավորելով քունը՝ հնարավորություն եք ստանում աշխատել ու հանգստանալ շատ: Փորձեք հավասարակաշռություն գտնել գործերի ու հանգստի միջև:

Գրել կարծիք