Թեթև ու հաճելի նիհարելու գլխավոր գաղտնիքը. անկողնում 20 րոպե երկար մնացեք

Թեթև ու հաճելի նիհարելու գլխավոր գաղտնիքը. անկողնում 20 րոպե երկար մնացեք

Ամեն օր նոր հետազոտություններ են հրապարակվում նիհարելու մասին։ newmag-ը ներկայացնում է դրանցից մեկը։

Ամենօրյա 20 րոպե ձգվող քունը կօգնի ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից: Գիտնականների ուսումնասիրությունները պարզել են, որ մարդիկ, որոնք անկողնում ավելի երկար են մնում, ավելի քիչ շաքար են օգտագործում: Այս մասին հայտնում The New York Post-ը:

Մասնագետների կարծիքով, կենսակերպում փոքրիկ փոփոխություններ անելով հնարավոր է ավելի հեշտ անցում կատարել առողջ սննդակարգի: Մարդն անառողջ սնունդ նախընտրում է, հիմնականում, հոգնածության պատճառով: «Մեր ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ինչքան շատ են քնում, այնքան լավ ենք ուտում»,-հայտնում  է Լոնդոնի Թագավորական քոլեջի մասնագետ Հայա Ալ Խատիբը:


Կարդացեք նաև․


Ուսումնասիրությանը մասնակցել է 42 մարդ: Նրանք օրվա մեջ քնում էին յոթ ժամ պակաս: Նրանց մի մասին մասնագետները առաջարկել են քնելուց առաջ հրաժարվել կոֆեինից, չօգտագործել սմարթֆոն ու չպառկել սոված փորով: Մյուս խմբի կենսակերպում որևէ փոփոխություն չի արվել: Արդյունքում, առաջին խումբը անկողնում մնացել է 55 րոպե ավելի շատ, քնել է 20 րոպե ավել: Նրանց օգտագործած ցերեկային շաքարի օգատագործումը (հեղուկներում, բլիթների, թխվածքների տեսքով) կրճատվել է 10 գրամով:

LENTA

Գրել կարծիք