10 կանոն Instagram-ում բիզնես վարելու համար
Instagram-ում հնարավոր է վաճառել կահույք, կոսմետիկա, ավտոմասեր, հագուստ՝ ֆոտոծառայությունների հարթակը վերածելով խանութի՝ բազմոցի վրա:
- Վարեք էջը՝ անձնականի նման
Ցանկացած բիզնես պահանջում է նախնական կապիտալ: Instagram-ում այդ կապիտալը ակտիվ և զարգացած հաշիվն է՝ տասնյակ լուսանկարներով և հարյուրավոր հետևորդներով: Մինչև Instagram-ում առուծախ սկսելը էջը վարեք անձնականի նման: Տեղադրեք փոստեր, օգտատերերը կարող են մեկնաբանություններ թողնել ապրանքի կամ ծառայության մասին, իմանալ բերնդի փիլիսոփայության մասին: Շատ կարևոր է, որ հետևորդները տեսնեն գործընթացը, թե ինչպես է ապրանքը պատրաստվում թողարկման:
- Էջը պետք է վստահություն ներշնչի
Instagram-ով գումար վաստակելու համար էջն այնպես ձևավորեք, որպեսզի պոտենցիալ հաճախորդները վստահել ձեզ.
- Նկարագրության մեջ գրեք ձեր բիզնեսի մասին ամենակարևորը՝ 150 սիմվոլի սահմանում: Մի մոռացեք նաև ակտիվ հղումներ օգտագործելու հնարավորության մասին:
- Տեղադրեք այնպիսի հրապարակումներ, որոնք համահունչ կլինեն էջի մյուս նկարներին: Դրանք պետք է ունենան կոկիկ տեսք, աչք շոյեն և գրավեն այցելուներին՝ գույներով կամ դիզայնով:
- Մտածեք պաշտոնական հեշթեգեր նախագծի համար և օգտագործեք դրանք բոլոր հրապարակումներում, որպեսզի հետևորդների համար դրանք դառնան ճանաչելի:
- Տեղադրեք այնպիսի բովանդակությունը, որը հաճելի կլինի տեսնել ժապավենում
Վիզուալ բաղադրիչը առաջնային է և կարևոր հետևորդների քանակը համալրելու համար:
- Լուսնակրներ մշակելիս հետևեք թրենդներին: Մեծ քանակությամբ ֆիլտրերով և շրջանակներով ֆոտոները, որոնք նորաձև էին նախկինում, այլևս մեծ քանակությամբ լայքերի չեն արժանանա:
- Տեղադրեք կնեդանի լուսանկարներ, որոնք արվել են սմարթֆոնի տեսախցիկով: Օգտատերերն իրենց ժապավենում սովոր են տեսնել հենց նման լուսանկարներ: Պրոֆեսիոնալ ֆոտոները՝ ակնհայտ գովազդային են և դժվար թե կարողանան շատ լայքեր հավաքել:
- Instagram-ի էջը պետք է լինի գրքի կազմի նման: Այն պետք է գրավիչ լինի, գիրքն ընթերցելու համար:
- Առաջարկեք էքսկլյուզիվ
Հետևորդներին առաջարկեք այն, ինչ նրանք այլ տեղ չեն տեսնի: Հայտարարեք զեղչերի, ակցիաների, մրցույթների մասին, որտեղ հաճախորդը կարող է շահ ունենալ և պիտանի բան քաղել:
- Փոխազդեցությունը հետևորդների հետ
- Ցանկանո՞ւմ եք ցույց տալ հաճախորդակենտրոն վերաբերմունք: Դարձրեք ձեր Instagram-ի էջն տեղ, որտեղ կարող են Direct հարցեր տալ, գին հարցնել ապրանքների կամ ծառայությունների մասին:
- Ուշադիր եղեք հաճախորդների մեկնաբանություններին: Էմոցիոնալ պատասխաններ գրեք: Մեկնաբանություններում թողեք էմոջիներ՝ մանրուք է, բայց հաճելի:
Կարդացեք նաև.
- Messenger-ը նմանակում է Snapchat-ին. Facebook-ով հնարավոր կլինի ուղարկել անհետացող հաղորդագրություններ
- Ինչպե՞ս պայքարել դատարկախոս comment գրողների դեմ. նորվեգացիները գտել են բանաձևը
- NOKIA-ն ներկայացրել է իր ամենապոպուլյար N3310 հեռախոսի նոր մոդելը
- Ցույց տվեք այն, ինչ «թաքուն» է օտար աչքից
Այն ինչ արգելված է և անհասանելի, միշտ հետաքրքիր է: Հրապարակեք այն, ինչ հաճախորդները չեն տեսնում: Արտադրական գործընթացի առանձնահատկությունները, աշխատաքային պահերը հետաքրքր կլինեն բոլոր նրանց համար, ովքեր չգիտեն ձեր աշխատանքը ներսից: Նման բովանդակությամբ հրապարակումները հաճախորդները գնահատում են, քանի որ նրանց ոչ միայն վաճառում են ապրանք, այլև կիսվում արժեքավոր ինֆորմացիոյով:
- Թողարկեք նորույթները օնլայն
Հաճախորդների վստահությունը գրավելու արդյունավետ մեթոդ է՝ թույլ տալ նրանց հետևեն նոր ապրանքի շուկա մտնելու փուլին: Մինչև նորույթի թողարկումը կազմակերպեք հետհաշվարկ, ցույց տվեք, թե ինչպես է այն ստեղծվել՝ ինֆոմացիան տրամադրելով չափաբաժիններով: Ստեղծեք ինտրիգ և օգտատերերին սպասումի մեջ պահեք:
- Ընդլայնեք հետևորդների թիվը
Հաճախորդների վստահության դիմաց կարող է լինել մրցանակ, որը կխաղարկեք մրցույթում, կամ կտրամադրեք հաճախորդի, որը ռեթոսփ է արել ձեր բիզնեսի մասին հրապարակումներից մեկը: Հետևորդների համար այն լրացուցիչ մոտիվացիա է և պատճատ թարմացումներին հետևելու համար:
- Էջի առաջխաղացում
Հետևորդների քանակը կարելի է մեծացնել առանց լրացուցիչ ներդրումների: Լայքեք և մեկնաբանեք ձեր հետևորդների լուսանկարները: Մեկնաբանություններ թողեք նրանց էջերում, ովքեր դեռ ձեզ չեն հեևում, գրանցվեք նրանց էջերին: Օգտագորեք հեշթեգեր, գեոթեգեր:
- Ոգեշնչեք հաճախորդներին
Մտածեք ոչ միայն ձեր, նաև մյուսների մասին: Ձեր բովանդակությունը պետք է մտածելու առիթ ստեղծի, բարձրացնի տրամադրություն և ժպիտ առաջացնի: Վաճառքից բացի հաճախորդներին կարևոր է նվիրել էմոցիաներ: