ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՐՔԵՐ 50% ԶԵՂՉ
Գլխավոր Հոդվածներ

Միտիո Կակու. «Կրթությունը այլևս չի հենվի հիշողությ

Միտիո Կակու. «Կրթությունը այլևս չի հենվի հիշողության վրա»

Անցյալ տարի The New York Times թերթը Միտիո Կակուին կոչեց Նյու Յորքի ամենախելացի մարդկանցից մեկը: Ճապոնական ծագումով ամերիկացի ֆիզիկոսը մի շարք ուսումնասիրություններ է արել սև խոռոչների ու Տիեզերքի ընդլայման արագության մասին: Գիտնականը նաև մի քանի բեստսելերների («Անհնարինի ֆիզիկան»«Ապագայի ֆիզիկան»), BBC –ով  ու  Discovery-ով հաղորդումների  հեղինակ է: Վերջերս Միտիո Կակուն պատմել է, թե ինչպես է տեսնում կրթության ապագան:
Ձեր «Ապագայի ֆիզիկան» գրքում գրում եք, որ կրթության հիմքը կդառնան ինտերնետային տեխնոլոգիաները ու Google Glass-ի տիպի գաջեթները:  Էլ ի՞նչ գլոբալ փոփոխություններ կլինեն կրթության ոլորտում:
Ամենակարևորը, կրթությունը էլ չի հենվի հիշողության վրա: Շատ շուտով համակարգիչները ու Google Glass  ակնոցները կտրանֆորմացվեն, կդառնան փոքրիկ լինզաներ, որոնք հնարավորություն կտան բեռնել ամբողջ պահանջվող ինֆորմացիան:  Արդեն կան հավելյալ իրականության ակնոցներ, որոնք ունեն նման հնարավորություն: Այնպես որ, մեկ-երկու տարի հետո ուսանողները քննությունների ժամանակ հարցերի պատասխանները կարող են գտնել ինտերնետում: Բավական կլինի թարթել աչքը, և համապատասխան ինֆորմացիան կհայտնվի:  Մի կողմից պետք չի լինի ուղեղը ծանրաբեռնել անպետք գիտելիքներով, որոնց մի մասը, ինչպես ցույց  է տալիս պրակտիկան, չի օգտագործվում, մյուս կողմից էլ՝ մտքի ազատված ռեզերվները կզարգացնեն մտածելու, վերլուծելու, փաստարկելու ու, արդյունքում, ճիշտ որոշումներ ընդունելու ունակությունները:
-Այդ դեպքում, քննությունների ու դասախոսների իմաստն էլ է՞  կորում:
Միանշանակ, մենք ավելի անկախ կդառնանք: Մեր կյանքի համար մեծ պատասխանատվություն կկրենք, այնպես որ, պետք չեն լինի «վերահսկող օրգաններ»: Մարդիկ իրենք իրենց կրթված կլինեն, իսկապես կընկալեն, թե իրենց հատկապես ինչ գիտելիքներ են պետք: Իսկ եթե պետք լինի կոնսուլտացիա, նրանք կստանան դա, օրինակ «խելացի» պատից: Շատ շուտով արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված նման սարքերը կլինեն ամենուր՝ տանը, գրասենյակում, փողոցում: Բավական կլինի միայն մոտենալ պատին ու ասել. «Ես ուզում եմ խոսել կենսաբանության պրոֆեսորի հետ»: Այդ պահին պատին կհայտնվի գիտնականը ու կտա ամբողջ պահանջված տեղեկատվությունը: Այդ ծրագիրը նաև բժշկության, իրավագիտության, դիզայնի, հոգեբանության ու այլ ոլորտներում կգործի: Իհարկե, իրական մասնագետները, օրինակ, վիրաբույժները, պետք կլինեն, բայց պարզ խնդիրները հնարավոր կլինի լուծել վիրտուալ: Ինչ վերաբերում է ուսուցիչներին, նրանք այսօրվա ընկալմամբ  պետք չեն լինի:
-Մարդիկ կկարողանա՞ն անցնել ինքնակրթության, օնլայն կրթության:
Համալսարանական օնլայն կուրսեր արդեն կան: Դա, իսկապես, փայլուն գաղափար է: Իհարկե, դեռ շատ մեծ է  տոկոսը, երբ օնլայն ուսանողները թողնում են կրթությունը: Դրա պատճառն այն է, որ մարդիկ դեռ չեն սովորել աշխատել ինքնուրույն, «Միայն դու ես ու քո էկրանը» սկզբունքով, նրանք չունեն մեծ մոտիվացիա: Մյուս կողմից, օնլայն համակարգը նոր է միայն ծնվում, դեռ պետք է մշակել այն: Բայց այն զարգանում ու կատարելագործվում է շատ արագ: Առաջիկա 50 տարիների կրթությունը հենց օնլայնն է: Համալսարանները կպահպանվեն, բայց դրանք ավելի շատ վիրտուալ բուհեր կլինեն, որտեղ կրթության հիմքը կլինեն ամպային տեխնոլոգիաները: Նրանք, ովքեր կհաճախեն ավանդական կրթական հաստատություններ, կհամարվեն անհաջողականեր: Նրանց մասին կասեն.  «Ինքն իրեն չկարողացավ կառուցել իր կրթությունը»:

Տարածել