Գլխավոր Հոդվածներ

11 միջոց հրաշալի բիզնես գաղափարներ գտնելու համար

11 միջոց հրաշալի բիզնես գաղափարներ գտնելու համար

Yahoo! Labsի նախկին գիտաշխատող, ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների թեկնածու, բազմաթիվ ստարտափների (ZonaSpace, ShouldKnow.ru, Geek Picnic, HomeWork,HackDay) հիմնադիր Յուրի Լիֆշիցը ահա թե ինչ խորհուրդներ է տալիս այն մարդկանց, ովքեր ուզում են սեփական գործ սկսել, բայց չգիտեն, թե որտեղ գտնել բիզնես գաղափարներ:
Flickr-ը, օրինակ, ստեղծվել էր որպես մի օնլայն խաղի հավելված և նախատեսված էր օգտատերերի նկարները պահելու համար: Խաղն այսօր արդեն գոյություն չունի, իսկ ահա Flickr-ը լուսանկարների համակարգման ու տարածման լավագույն առցանց գործիքներից մեկն է այսօր:

ՓՆՏՐԵՔ ՑԱՎՈՏ ԿԵՏԵՐ


Ուշադրություն դարձրեք, թե որտեղ են մարդիկ գումար ու ժամանակ կորցնում, ինչից են նյարդայնանում, ինչն է ոչ արդյունավետ աշխատում: Հնարավորինս շատ բան իմացեք աղքատության, հիվանդությունների, գործազրկության, խցանումների, աղտոտվածության և բոլոր նմանատիպ խնդիրների մասին: Մտածեք այդ ամենի լուծումների շուրջ և ներկայացրեք ձեր գաղափարները հանրությանը:

ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾԵՔ ԱՐԴԵՆ ԳՈՅՈՒԹՅՈՒՆ ՈՒՆԵՑՈՂԸ


Շատ բան մարդկանց համար տհաճ է՝ տան վարձակալությունը, վիզաների ստացումը, ավտոմեքենայի կայանումը, բժշկի այցելությունը: Մտածեք, թե ինչպես այդ ամենը կարելի է դարձնել ավելի հեշտ ու հաճելի: Օգտագործեք նոր տեխնոլոգիաները այդ ամենը վերաիմաստավորելու համար: Օրինակ, ինչպե՞ս պետք է աշխատեն հիվանդանոցները այս թվային դարում, ինչպե՞ս կարելի է սմարթֆոնների միջոցով հեշտացնել տան առք ու վաճառքը կամ վարձակալությունը:

ՄԻՄՅԱՆՑ ԿԱՊԵՔ ԷԺԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՐՈՒՍՏ ԳՆՈՐԴՆԵՐԻՆ


Էժան գնելու և թանկ վաճառելու տարբերակը աշխատում է դարեդար: Այսօր դա էլ ավելի հեշտ է, քանի որ տարածական սահմանափակումներ չկան, և ապրանքն ու գնորդը կարող են լինել աշխարհի հակառակ ծայրերում:

ԿՐԿՆՕՐԻՆԱԿԵՔ՝ ԱՆԵԼՈՎ ԱՎԵԼԻ ԼԱՎԸ


Շատ մեծ ու հաջողակ ընկերություններ են սկսել իբրև կրկնօրինակումներ: Ի՞նչ կարող եք ավելացնել դուք արդեն իսկ իրականացված գաղափարներին՝ կիրառման նոր տարբերա՞կ, ավելի լավ սերվի՞ս, բարձր որա՞կ: Աշխարհում ստեղծված շատ նոր գաղափարներ շարժվում են երկրեերկիր ու ենթարկվելով որոշակի փոփոխությունների՝ նոր կիրառություններ գտնում:Արդեն գոյություն ունեցող գաղափարը փոփոխելն ու օգտագործելը ավելի վստահելի է, քան անհայտ բանի հետևից գնալը:

ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴԵՔ


1980-ական թվականներին Հովարդ Շուլցն աշխատում էր Սթարբաքսում, որն այդ ժամանակ ընդամենը հատիկավոր սուրճի վաճառքով զբաղվող ընկերություն էր: Երբ Հովարդ Շուլցն այցելեց Միլան, ամեն փողոցի վրա սրճարան տեսավ: Մարդիկ այնտեղ ոչ միայն սուրճ էին վայելում, այլև հանդիպումներ էին կազմակերպում: Սրճարանները Իտալիայի կյանքի անբաժան մասնիկն էին, և նրանց թիվն ավելի քան 200.000 էր:
Վերադառնալով ԱՄՆ՝ Շուլցը փորձեց համոզել Սթարբաքսի սեփականատերերին նույնը կիրառել նաև իրենց մոտ, բայց նրա կարծիքն, իհարկե, ոչ ոքի պետք չէր: Շուլցը հեռացավ ընկերությունից և սեփական սրճարանը բացեց: Մի քանի տարի անց նա այնպիսի հաջողության հասավ, որ գնեց Սթարբաքսը նախկին տերերից և վերածեց համաշխարհաին երևույթի:

ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐ ՄՏԱԾԵՔ ՆՈՐԱԲԱՑ ՇՈՒԿԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ


Մեծ ընկերությունների նոր նախագծերը ստեղծում են բազմաթիվ նոր հնարավորություններ: Եթե արագ արձագանքեք դրանց, ապա կկարողանաք մեծ շուկայի մասը դառնալ:
Երբ 1975 թվականին MITS ընկերությունը թողարկեց առաջին անձնական օգտագործման համակարգիչը՝ Altair 8800-ը, Հարվարդի ուսանողներից մեկը, թերթում այդ լուրը կարդալով, որոշեց, որ այդ համակարգչի համար ծրագրային ապահովում ստեղծելը վատ բիզնես գաղափար չէ: Այդ ուսանողը Բիլլ Գեյթսն էր, ով այդպես ստեղծեց Microsoft-ը:

ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾԵՔ ԱՆՊԵՏՔ ԱՊՐԱՆՔԸ


Վերցրեք կամ ստեղծեք ամենասովորական և ոչ այնքան հաճախ կիրառվող մի իր և սկսեք հարցնել ընկերներին. ի՞նչն է պետք փոխել, որպեսզի նրանք սկսեն օգտագործել այն:Կատարելագործեք ապրանքը և կրկին հարցրեք: Շարունակեք այդ կերպ մինչև ձեր ապրանքը չդառնա մի բան, որ կցանկանան կիրառել միլիոնավոր մարդիկ:

ՇՓՎԵՔ ԽԵԼԱՑԻ ՄԱՐԴԿԱՆՑ ՀԵՏ


Կան մարդիկ, որոնք ունեն հրաշալի գաղափարներ, բայց չունեն բավականաչափ ժամանակ այդ բոլորի իրականացման համար: Խնդրեք նրանց կիսվել ձեզ հետ: Հաճախ ձեռնարկատերերը ավելի շատ սիրում են իրենց սեփական գաղափարները, իսկ այլ մարդկանց գաղափարները համարում են երկրորդական իրենց համար: Թույլ մի տվեք, որպեսզի ինքնասիրությունը կանգնի ձեր և հրաշալի հնարավորության մեջտեղում:
Այդպես Էլոն Մասկը իր զարմիկներին նվիրեց արևային մարտկոցների տեղադրման և սպասարկան ընկերություն ստեղծելու միտքը: Այսօր Լինդոն և Փիթեր Ռայվերի ընկերությունը՝ SolarCity-ն, գնահատվում է միլիարդավոր դոլարների չափով:

Տարածել