Գլխավոր Հոդվածներ

Փոքր բիզնեսն ավելի շատ առավելություններ ունի. ինչպ

Փոքր բիզնեսն ավելի շատ առավելություններ ունի. ինչպես կիրառել դրանք

Ամբողջ աշխարհում ամեն րոպե ծնվում են նոր գաղափարներ, ստեղծվում են միլիոնավոր նոր ընկերություններ: Իհարկե, դրանցից ընդամենը մի մասն է հաջողության հասնում: Մյուսները ստարտի համար լավ ռեսուրսներ կարող են ունենալ, սակայն չկարողանան գրագետ և արդյունավետ օգտագործել դրանք: 
Գտեք ձեր սեգմենտը: Փոքր բիզնեսն առաջին հերթին պետք է գտնի իր տեղը շուկայում, հետո սահմանափակ ռեսուրսներով արդյունավետ առաջ գնա: Այդ դեպքում անհրաժեշտ է շեշտը դնել փոքր պահանջարկի վրա, ստեղծեք, առաջարկեք այն, ինչը ձեզ մոտ ամենալավն է ստացվում:
Եղեք փոքր, բայց ընդհարձակ մտածեք: Սկսնակների ամենահաճախ տրվող  հարցն է` ինչպես եմ մրցակցելու խոշորների հետ: Բայց փոքր բիզնեսն ունի շատ առավելություններ մեծի համեմատ, այդ թվում ճկունություն, արագ արձագանքելու և նեղ մասնագիտական ծառայությունների մատուցման հնարավորություն:  Համոզվեք, որ այս ամենից լիարժեք օգտվում եք:
Ընդգծեք ձեր պրոդուկտի առանձնահատկությունները: Ցույց տվեք այն առավելությունները, յուրահատկությունները, որոնք տալիս է ձեր առաջարկը,  պրոդուկտը, նաև խնդիրներ լուծելու հնարավորությունները: Խուսափեք copy-paste-ի մարտավարությունից: Իհարկե, ուսումնասիրեք մրցակիցների բոլոր առաջարկները, սակայն ստեղծեք ձերը:






Կարևորեք առաջին տպավորությունը ձեր մասին: Առաջարկեք  կոկիկ և որակյալ ծառայություն: Երկրորդ շանսը չի լինում առաջին տպավորությունը թողնելու համար: Դա նշանակում է, որ պետք է ունենալ, օրինակ, կոկիկ խանութ, բարեկիրթ, բարեհամբույր անձնակազմ ու սպասարկողներ: Սակայն, եթե միայնակ եք աշխատում, տան պայմաններում, հիշեք, որ ցանկացած մեկը ձեր մրցակիցն է, նաև հաճախորդը  և այն, ով  կարող է խորհուրդ տալ օգտվել ձեր ծառայություններից: Համոզվեք, որ դուք միշտ պրոֆեսիոնալ եք, լավ տեղյակ եք բիզնեսի մանրամասներին և պատրաստ եք ներկայացնել այն:
Լավ համբավ: Ձեր բիզնեսի հաջողությունը համբավն է: Չափազանց կարևոր է, որ դուք, ձեր ծառայությունը և պրոդուկտը ունենան լավ համբավ: Հենց դա է ձեր բիզնեսի հաջողության երաշխիքը: Միշտ ձգտեք ապահովել բարձր որակ:
Մշտապես կատարելագործվեք: Բիզնեսմենները լավ գիտեն, որ երբեք չպետք է մտածեն կոնսերվատիվ, հատկապես, եթե մտադիր են բարելավել իրենց պրոդուկտի կամ ծառայության որակը: Հակառակ դեպքում, եթե առաջնորդվեք ստանդարտ «մենք միշտ այդպես ենք արել» մոտեցմամբ, ռիսկը մեծ է, որ կպարտվեք, շատ արագ կնահանջեք մրցակցությունում: Արդի բիզնեսը պահանջում է նոր, արագ որոշումներ:
Լսեք հաճախորդներին: Հետևեք շուկայի պահանջարկին և պատասխանեք համապատասխան առաջարկով: Հաճախորդները պետք է զգան, որքան կարևոր են ձեր համար: Հիշեք, որ ամենաէժան գովազդը հաճախորդների գովքն է ձեր մասին:
Պլանավորեք ձեր հաջողությունը: Գործարարը պետք է հասկանա իր պլանավորման ուժը: Լավ ծրագիրը կմեծացնի ձեր հաջողության շանսերը, հնարավորություն կտա գնահատել ծախսերը, կանխատեսել վաճառքները և վերահսկել ռիսկերը: Բիզնեսն առանց պլանավորման կարծես մի վարորդ լինի օտար երկրում առանց քարտեզի:
Նորամուծություններ արեք:  Մշտապես թարմացրեք ձեր բիզնեսը, քայլեք ժամանակից համահունչ, տեխնոլոգիական նորարությունները կիրառեք: Այդ ամենը հնարավորություն կտա բարձրացնել բիզնեսի արդյունավետությունը:
Աշխատեք խելքով:  Որպես գործարար պետք է լինեք վստահ, համառ և համարձակ նոր գաղափարներ զարգացնելու գործում: Փորձը ցույց է տալիս, որ հեռատես գործարարները ընդունում են իրականությունը և կատարում են խելամիտ քայլեր: Նրանք հասկանում են, որ խետք է ժամանակին աշխատացնել ուղեղը և հետևել որակի, ոչ թե քանակի ապահովմանը:

Տարածել