10 զբաղմունք, որոնց հաջողակ մարդիկ տրամադրում են իրենց ժամանակը

10 զբաղմունք, որոնց հաջողակ մարդիկ տրամադրում են իրենց ժամանակը

Շաբաթն ունի 168 ժամ: 40 ժամն անցկացնում եք աշխատելիս, իսկ սնվելու, քնի, հանգստի համար կա 128 ժամ: Լա՛վ մտածեք, թե ինչի վրա եք ծախսում Ձեր 128 ժամը:

Այն, թե ինչով ենք մենք զբաղվում աշխատանքից հետո, թե ինչ ենք անում երեկոյան կամ հանգստյան օրերին՝ իր անմիջական ազդեցությունն ունի մեր կարիերայի վրա:

  1. Զբաղվե՛ք սպորտով կամ պարզապես զբոսնե՛ք

Այս խորհուրդը գուցե բազմիցս լսել եք և դեռ շատ կլսեք: Իրականում, դժվար է գնահատել ֆիզիկական ակտիվության դերը, քանի որ այն խթանում է մեր ստեղծագործական միքտը, ինքնավստահությունը, զգացմունքային հավասարակշռությունը՝ ինչպես աշխատավայրում, այնպես էլ անձնական կյանքում:

Էական չէ` ինչով կզբաղվեք. մարզում մարզասրահում, յոգա կամ, պարզապես, զբոսանք պուրակում: Եթե ցանկանում եք առնվազն 8 ժամ ակտիվություն ցուցաբերել աշխատավայրում, ապա հատկացրեք մի փոքր ժամանակ Ձեր մարմնին:

  1. Փնտրե՛ք ոգեշնչման աղբյուր և պատրաստակա՛մ եղեք նոր փորձ ձեռք բերելուն

Մեզ շրջապատող աշխարհում այնքան հետաքրքրություններ կան, որ պարզապես անխոհեմ քայլ կհամարվի երեկոները պարզապես տանն անցկացնելը: Փորձե՛ք ավելի հաճախ դուրս գալ Ձեր առանձնավայրից և փնտրե՛ք ոգեշնչման աղբյուր անգամ ամենաանհավանական վայրերում. եթե խոհարար եք, ապա այցելեք թարգարան, եթե նկարիչ եք` ռեստորան: Նոր միջավայրը թարմություն կհաղորդի Ձեր մտքին և հնարավոր է` գտնեք լուծում` վաղուց լուծում չստացած խնդիրների համար:

Ճիշտ է` նստակյաց կյանքն ունի դրական կողմեր, սակայն նայե՛ք Ձեր շուրջը: Երբևէ տեսե՞լ եք, որ որևէ մեծ ընկերության տնօրեն վատնի իր ամբողջ ժամանակը հեռուստացույցի դիմաց: Մենք` ոչ:

  1. Հարթե՛ք հարաբերությունները Ձեր ընկերների, հարազատների և աշխատակիցների հետ.

Ժամանակը հաճախ չի բավարարում հեռախոսազանգեր կատարելու համար, և, հետևաբար, ավելորդ է խոսել հանդիպումների մասին:

Շփումն, իրականում, ավելի օգտավետ է, քան անտարբերությունը: Բոլոր խնդիրները բացասաբար են ազդում մեզ վրա` անդրադառնալով նաև մեր աշխատանքի արդյունավետության վրա:

Հարազատների և աշխատակիցների  հետ հարաբերությունները կարելի է լավացնել ընթրիքի կամ, պարզապես, միասին ժամանակ անցկացնելու միջոցով:

  1. Սովորե՛ք ասել «Ո՛չ»

Խելացի մարդիկ գիտեն, որ միաժամանակ մի քանի գործողություն ձեռնարկելը խոհեմ չէ:

Ոչ օգտակար երևույթին «Այո՛»  ասելը նշանակում է ինքնաբերաբար ասել «Ո՛չ»  մի շարք այլ բաների, որոնք, իրականում, ավելի կարևոր են: Որքան շուտ այս ամենը սկսեք գիտակցել, այնքան շուտ կհասնեք հաջողության:

  1. Անցկացրե՛ք ժամանակ բնության գրկում.

Դժվար է լինել լավ մարզավիճակում, եթե օրեր շարունակ օդ եք շնչում օդորակիչների միջոցով և աշխատում արհեստական լուսավորության ներքո: Այդպես չի կարելի ոչ միայն աշխատել, այլև ապրել: Նպատակաուղղված մարդիկ կարողանում են գտնել ժամանակ` բնության հետ մենակ մնալու համար, որի ընթացքում նրանք վերականգնում են իրենց ուժերը և էներգիան:

  1. Փորձե՛ք «offline» ռեժիմը.

Համացանցը և սոցցանցերը չեն թողնում հանգստանալ օրեր շարունակ: Հաջողակ մարդիկ կարողանում են գտնել այնպիսի ժամանակ, որ պատկանում է միայն ու միայն իրենց:

Դուք երբեք չեք կարողանա հանգստանալ, եթե ամեն վայրկյան հետևեք սոցցանցերում կատարվող իրադարձություններին: Կտրվե՛ք այդ մղձավանջից: Մի քանի ժամերի դադարը հազիվ թե «աշխարհի վերջը» լինի:

  1. Ստեղծե՛ք երեկոյան սովորույթներ

Ոմանք երեկոյան ի մի են բերում իրենց մտքերը, ոմանք ընթերցանությամբ են զբաղվում, որպեսզի մոռացության մատնեն առօրյա հոգսերն ու խնդիրները, ոմանք էլ անջատում  են կապի բոլոր տեսակի միջոցները:

Ուշադրությու՛ն դարձրեք Ձեր երեկոն ճիշտ կազմակերպելուն, որպեսզի հավաքեք բավականաչափ էներգիա` գալիք օրը մեծ ուժով ու եռանդով դիմավորելու համար:

  1. Կազմակերպե՛ք Ձեզ համար իսկական հանգիստ

Այժմյան կյանքի ռիթմը թույլ չի տալիս հանգստանալ անգամ անձնական կյանք վարելու համար նախատեսված ժամանակահատվածում: Հանգիստ ունենում են անգամ հսկա ձեռնարկատերերը: Եթե նրանք գտել են դրա համար ժամանակ` ինչ կասեք Դու՞ք:

  1. Միշտ փորձե՛ք մի նոր բան սովորել ու հասկանալ

Անընդհատ նոր բան սովորելով` մենք ոչ միայն սնում ենք մեզ, այլև մարզում ենք մեր միտքը` չթողնելով, որ այն մթագնի:

Հաճախե՛ք դասընթացների կամ ընդունվե՛ք որևէ ուսումնական հաստատություն` նոր մասնագիտություն ձեռք բերելու համար:

  1. Ազատվե՛ք սթրեսներից և ժամանա՛կ հատկացրեք Ձեզ

Որտեղ էլ որ աշխատեք, ինչ միջավայրում էլ որ լինեք, սթրեսներն ամենուր են: Սա ազդում է մեր ինքնազգացողության և արդյունավետության վրա: Հաջողակ մարդիկ սա լավ են հասկանում և օգտագործում են իրենց ազատ ժամանակը` սեփական անձը սնելու համար:

Յուրաքանչյուր շաբաթն ունի 168 ժամ: 40 ժամն անցկացնում եք աշխատելիս, իսկ սնվելու, քնի, հանգստի և մնացյալի համար կա 128 ժամ: Լա՛վ մտածեք, թե ինչի վրա եք ծախսում Ձեր 128 ժամը:

Խելամի՛տ օգտագործեք Ձեր ժամանակը:

Գրել կարծիք