BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%
Գլխավոր Հոդվածներ

Շաբաթվա վենչուրային թոփ լուրը. Ինչո՞ւ Facebook-ը չ

Շաբաթվա վենչուրային թոփ լուրը. Ինչո՞ւ Facebook-ը չվախեցավ և գնեց Tbh-ը

Tbh հավելվածի իմաստը անանուն  հաճոյախոսությունների փոխանակումն է: Անշուշտ սա առաջին հավելվածը չէ անանուն շփման առումով, նրա նախնիներից է, օրինակ, formspring.me-ին կամ Secret-ը.  սակայն դրանցից և ոչ մեկը չզարգացավ , քանի որ ձևավորեց բացասական իմիջ: Մարդիկ սկսեցին փնովել իրար: Tbh-ի առաջընթացի գաղտնիքը այն է, որ հավելվածը սահմանափակում է օգտատերերին, թույլ չի տալիս ինքնուրույն գրել որևէ մեկի մասին, միայն դրական հարցեր են, որոնց պատասխանները ստանում է միմիայն հաղթողը: Այսպիսով այս հավելվածը միայն դրական զգացմունքներ է առաջացնում:
Այս հավելվածը ընդամենը 2 ամիս առաջ և հասանելի է միայն ԱՄՆ-ում, ստարտափը չուներ մեծ փողեր այն գովազդելու համար: Այդուհանդերձ հավելվածը ընդգրկվեց App Store-ի թոփերի ցանկ:
Facebook-ի և tbh-ի գործարքի գինը դեռ չի հրապարակվել: Միայն հայտնի է, որ հենց tbh-ն արժե  $100 մլն-ից ոչ պակաս: Փորձագետները չեն հասնակում, եթե ստարտափը կարղ է մի քանի միլիարդ դոլարի IPO-ի մասնակցել, ինչո՞ւ են սեփականատերերը այն հենց սկզբից վաճառում: Այդ հիմնավորումը կարելի է բացատրել երկու թեզով:



Բիզնեսի թեմաներով գրել ենք նաև.



Նախ այդ 2 ընկերությունների պատկերացումները ռիսկի մասին տարբեր են:  Facebook –ը արդեն իսկ մեծ ընկերություն է, որի պարագայում ամեն ինչ որոշում է պարզ թվաբանությունը: Եթե կա 1% հավանականություն, որ tbh կաճի մինչև IPO և, օրինակ, կգնահատվի $50 մլրդ, ապա ցանկացած գնում մինչև $500 մլն շահութաբեր է:
Երկրորդը` Facebook-ի մարկետինգային ռեսուրսները անսահմանափակ են, բայց ոչ անվճար: Շատ հավանական է, որ ընկերությունը մտադիր է առավել ընդլայնվել նույնիսկ ստարտափերի հաշվին:

FORBES

Տարածել