Վերջնաժամկետներ և ընդհատումներ. ինչպե՞ս է շտապելն ազդում աշխատանքի որակի վրա
Մեզ դուր է գալիս զբաղված լինելու տպավորություն թողնել
Մեզ հաճելի է էներգիայի ալիքը, որը ստանում ենք մի խորհրդակցությունից մյուսը գնալու, նամակներին պատասխանելու, ծրագրված աշխատանքների ցանկից կատարվածները ջնջելու ժամանակ: Մեզ կարևոր ենք զգում, բայց պետք է հիշել չափի զգացողության մասին ու չխառնել զբաղվածությունը տենդագին շտապողականության հետ, որը կարող է վնասել ամբողջ կոլեկտիվի արդյունավետ աշխատանքին:
Հաճախ մարդիկ, որոնք անընդհատ շտապում են, ուղղակի չեն գիտակցում, որ նրանց քայլերն ազդում են շրջապատող մարդկանց վրա, չեն նկատում, որ նման պահվածքը նյարդայնացնում է աշխատակիցներին:
Ընդհատելը, շտապեցնելը, անիրական դեդլայնների սահմանումը խախտում է թիմի սովորական աշխատանքը
Բացի այդ, սթրեսը վարակիչ է: Վերջերս հայտնաբերվել է ուղեղի բջիջների նոր տեսակ` հայելատիպ նեյրոններ Mirror neurons: Enigma of the metaphysical modular brain, որոնք ակտիվանում են, երբ հետևում ենք ինչ-որ բանի, կամ ինքներս ենք կատարում որևէ գործողություն: Օրինակ` մեզ տհաճ է, երբ տեսնում ենք, որ դիմացինը ցավ է ապրում: Այսինքն` մարդը կարող է «հայելանման» սթրես ապրել: Բազմաթիվ ընկերություններում հիմնավորվել է մրցակցության մշակույթը, երբ յուրաքանչյուր աշխատակից ձգտում է ավելի ծանրաբեռնված թվալ: Բնական է, որ այս պայմաններում տուժում է աշխատակիցների հոգեբանական առողջությունը:
Կարդացեք նաև.
- Ինչպե՞ս ազատվել աշխատանքից և չփչացնել ղեկավարության հետ հարաբերությունները
- Challenge accepted․ 8 միջոց, թե ինչպես առանց աշխատանքը փոխելու դուրս գալ հարմարավետության գոտուց
- Ինչպե՞ս գերազանց գրել դիպլոմային աշխատանք․ ահա 6 խորհուրդ
Ինչպե՞ս կրճատել աշխատանքային շատպողականությունը
Մենք հաճախ դառնում ենք աշխատանքային առօրյայի գերին: Նման դեպքերում կարևոր է հիշել հետևյալ կետերի մասին.
- 2 առաջադրանք, որի վրա աշխատում եք տվյալ պահին,
- 2 առաջադրանք, որի վրա ծրագրում եք աշխատել հետ,
- առաջադրանք, որը չեք հասցնի կատարել:
Այսպես յուրաքանչյուր աշխատակից կկարողանա կարգավորել սեփական աշխատանքային պրոցեսը միաժամանակ չմոռանալով թիմի ընդհանուր նպատակի մասին:
Չեք-լիսթ
- Աշխատանքի արագությունն ու ժամկետը որոշելիս մի մոռացեք հաշվի առնել աշխատակիցների կարծիքը,
- Հստակ սահմանեք շփման մեթոդները, աշխատանքային ժամերը և պարտականությունները,
- Ամեն ամիս ժամանակ տրամադրեք թիմի հետ քննարկելու սթրեսի մակարդակը աշխատավայրում, անհրաժեշտության դեպքում փոփոխեք գրաֆիկն ու վերաբաշխեք պարտականությունները,
- Հիշեք, որ հաջողությունը չափում են ոչ թե աշխատանքի ծավալով, այլ դրա արդյունքով: