3 սովորություններ, որոնք խանգարում են ձեզ քնել

3 սովորություններ, որոնք խանգարում են ձեզ քնել

Մենք հաճախ ենք աշխատանքն ու անձնական կյանքը համատեղում՝ մոռանալով քնի մասին: Ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ քունը մարդուն դարձնում է առույգ, առողջ ու արդյունավետ:

1. Աշխատավայրը տուն տեղափոխելու սովորությունը

Շատերն աշխատանքային փոստ են մտնում կամ գործնական զանգերին պատասխանում հենց անկողնում՝ քնելուց առաջ: Էլեկտրոնային սարքերի կապույտ լույսը խոչընդոտում է օրգանիզմում օրվա ժամային ռիթմերի համար պատասխանատու մելատոնինի արտադրությանը և խախտում է օրգանիզմի բնական ռիթմը: Արդյունքում՝ մարդը կորցնում է քնի ցանկությունը:

2. Կոֆեինի չափից շատ օգտագործումը

Կոֆեինն օգտակար է, եթե օգտագործվում է սահմանափակ քանակով: Մի մոռացեք, որ կոֆեինը թմրանյութի տեսակ է: Այն օրգանիզմից հեշտ դուրս չի գալիս: Եթե սուրճը խմեք երեկոյան, հնարավոր է, որ այն ազդի քնի վրա:

Եթե սուրճը խմեք երեկոյան, հնարավոր է, որ այն ազդի քնի վրա:

Շատերը արթնանալուն պես՝ սուրճ են խմում, մի որոշ ժամանակ օրգանիզմը սովորում է այդ չափաբաժնին և էֆեկտ զգալու համար՝ պահանջում ավելին: Եվ այսպես, ավելացնում եք սուրճի չափաբաժինը, իսկ ազդեցությունը գնալով նվազում է:


Կարդացեք նաև.


3. Քնի ռեժիմի խախտումը

Պարզվում է՝ քնի ռեժիմը պետք է ոչ միայն երեխաներին, այլ նաև մեծահասակներին: Քունը նպաստում է օրգանիզմի վերականգնողական աշխատանքին. քնի ընթացքում վերականգնվում են մկանային բջիջները, նյարդային բջիջներն են հանգստանում: Քնեք 8 ու կես ժամ և կլինենք առողջ ու հանգիստ:

LIFEHACKER

 

Հետևեք newmag-ին Telegram-ում և Instagram-ում։

Գրել կարծիք