Գլխավոր Հոդվածներ

12 նշան, որ դուք վատ աշխատող եք

12 նշան, որ դուք վատ աշխատող եք



  1. Դուք մշտապես ուշանում եք




Եթե ամիսը մի քանի անգամ աշխատանքի եք ներկայանում նախատեսված ժամից ուշ, մտածելու տեղիք է տալիս: Եթե ձեր սեղանին եք մոտենում գործընկերների խեթ հայացքների ներքո, փոխվելու ժամանակն է: Եթե կրճատումների հարց առաջանա, առաջինն ուշացողներին կհիշեն:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Ճշտապահություն մեզ սովորեցնում են դեռ մանկուց: Եթե տարիներն անցնում են, իսկ դուք չեն կարողանում այնպիսի չնչին հարց լուծել, ինչպես ժամանակի ճիշտ հաշվարկն է, կարելի՞ է ձեզ լուրջ աշխատանք վստահել:
Ինչպե՞ս շտկել
Պարզեք, թե ինչու եք ուշանում: Եթե չեք կարողանում ժամանակին արթանանալ, շուտ քնեք: Եթե խցանումներն են պատճառը, տնից շուտ դուրս եկեք: Արտակարգ իրավիճակներ հազվադեպ են լինում և անսպասելի, իսկ դեպի գրասենյակ տանող ճանապարհի դժվարությունները, որպես կանոն, կանխատեսելի են:


  1. Դուք մեխանիկորեն եք կատարում հանձնարարությունները




Կշտամբելու առիթ չեք տալիս, չէ՞ որ անգործ չեք նստում: Բայց, ցավոք սրտի, գովելու բան էլ չկա, քանի որ անում եք այնքան, որքան պետք է, որպեսզի ձեզ չազատեն աշխատանքից: Յուրաքանչյուր լրացուցիչ առաջադրանք նյարդայնացնում է ձեզ: Իսկ ամենօրյա գործերը կատարում եք, հենց ասեն՝ չօպտիմալացնելով պրոցեսը:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Այդ դեպքում շատ են մինուսները ոչ միայն ընկերության, այլև աշխատակցի համար: Մի կողմից՝ աշխատակիցը ոչինչ չի սովորում, անընդհատ վերահսկողության և ցուցումների կարիք ունի, յուրաքանչյուր նոր բան սաբոտաժի է ենթարկում: Մյուս կողմից՝ չեք զարգանում, որն էլ զրկում է որևէ հեռանկարից:
Ինչպե՞ս շտկել
Եթե հետաքրքիր չէ աշխատանքը, գուցե մտածեք ոլորտը փոխելու մասին: Կամ էլ փորձեք «կրակ» ավելացնել ընթացիկ առաջադրանքներում: Օրինակ՝ ձեր իսկ շահերից է բխում, որքան հնարավոր է, արագ աշխատեք: Այն ժամանակ կազատի առնվազն թեյախմության և գործընկերների հետ շփման համար: Կամ էլ կարող եք այլ պարտականություններ վերցնել ձեզ վրա և հավակնել ավելի բարձր աշխատավարձի կամ բարձր պաշտոնի:


  1. Գործընկերներից դանդաղ եք աշխատում




Բոլորի պարտականությունները գրեթե նույնն են, բայց դուք միշտ բոլորից ուշ եք ավարտում:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Ցանկացած կոլեկտիվում կան արագ ու խելացի մարդիկ, որոնք բոլորից օպերատիվ են աշխատում: Պետք չէ ամեն ինչ նրանցով չափել: Բայց եթե շատ եք հետ ընկնում միջին ցուցանիշներից, դուք այդ շղթայի թույլ օղակն եք:
Ինչպե՞ս շտկել
Եթե նորեկ եք ու դեռ չեք մտել աշխատանքային ռիթմի մեջ, ոչ ոք ձեզնից փորձառուի տեմպ չի ակնկալում: Եթե փորձաշրջանը վաղուց անցել է, բայց այդպես էլ արագ աշխատել չեք սովորել, պարզեք պատճառները: Հնարավոր է՝ դուք շատ եք շեղվում կամ անհրաժեշտ գիտելիք չունեք: Հետևաբար կամ պետք է սովորեք, կամ թայմ-մենեջմենթի կանոնները յուրացնեք:


  1. Օպերատիվ պատասխանում եք սոցցանցերում




Ամենաքիչը 5 րոպեից պատասխանում եք սոցցանցերի հաղորդագրություններին:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Օպերատիվ պատասխանները վկայում են այն մասին, որ դուք անընդհատ ստուգում եք սոցցանցերի ձեր էջերը՝ վատնելով աշխատանքային ժամերը:
Ինչպե՞ս շտկել
Օրվա մեջ մի քանի կարճ ընդմիջումներ արեք և ստուգեք սոցցանցերի էջերը: Դրանք բացեք խիստ ժամանակացույցով:


  1. Միշտ ինչ-որ բան եք խնդրում




Ձեզ դժվար է բռնացնել աշխատավայրում աշխատանքային ժամին՝ ատամ եք բուժում, ծնողական ժողով եք գնացել, 5 րոպեով դեղատուն եք մտել, բայց վերադարձել եք 1 ժամից:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Գործարքային վճարման դեպքում գործատուն վնաս չի կրում ձեր բացակայության ժամանակ, քանի որ դուք վճարվում եք միայն արդյունքի համար: Եթե աշխատավարձի նույնիսկ կեսը գործարքային չէ, ուրեմն՝ ձեզ վճարում են աշխատավայրում գտնվելու ժամերի համար:
Ինչպե՞ս շտկել
Պետք չէ չարաշահել գործատուի բարությունը: Անձնական խնդիրները լուծեք ազատ ժամերին: Բայց եթե, այնուամենայնիվ, պետք է դուրս գալ աշխատավայրից, համարժեք փոխարինող առաջարկ ներկայացրեք տնօրենին: Օրինակ՝ հաջորդ օրը մեկ ժամ երկար աշխատեք, որպեսզի հասցնեք կատարել աշխատանքը:


  1. Ձեզ պատասխանատու հանձնարարություններ չեն վստահում




Ձեր աշխատանքում նույնիսկ փոքրիկ սթրես չկա, միայն հասկանալի ու պարզ հանձնարարություններ եք կատարում:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Կարևոր պրոյեկտները վստահում են բանիմաց և պատասխանատու աշխատակիցներին, որոնք հաստատ սևերես չեն անի նույնիսկ ամենակրիտիկական պահին: Եթե բարդ հանձնարարությունները ձեր կողքով են անցնում, դուք ամենալավ և թանկ կադրերի թվում չեք:
Ինչպե՞ս շտկել
Նախաձեռնող եղեք, ինքնաառաջադրվեք, երբ նոր պրոյեկտի մասին է խոսքը: Բայց կատարումը պետք է գերազանց լինի, այլապես կամրապնդեք կարծիքը, որ ձեր վրա պետք չէ հույս դնել:


  1. Ձեզնից հաշվետվություն են պահանջում նույնիսկ ամենաչնչին հանձնարարությունների ժամանակ




Ղեկավարությունը հաշվետվություն է պահանջում ոչ միայն պրոյեկտների մասով, այլև ամենօրյա գործերի, թե որը որքան ժամանակ է ձեզնից խլել:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Եթե դա նոր մենեջմենթ ներդնելու համար չէ, որը տարածվում է բոլոր աշխատակիցների վրա, նշանակում է ղեկավարի մոտ կասկած է առաջացել, որ դուք ոչինչ չեք անում: Եվ հիմա նա փորձում է հասկանալ՝ այդպե՞ս է, թե՞ ոչ:
Ինչպե՞ս շտկել
Հավաքեք բոլոր ուժերն ու վերադարձրեք ղեկավարության վստահությունը:  Դրա համար, իհարկե, պետք է դառնաք չափազանց արդյունավետ աշխատակից:


  1. Դուք՝ որպես «ընդհատակյա շարժումների» կազմակերպիչ




Աշխատավայրը դիտարկում եք որպես կռվի դաշտ՝ կոալիցիա եք ստեղծում, գործընկերներին իրար դեմ եք հանում, տրամադրում ղեկավարության դեմ: Սթրեսային, ոչ կառուցողական մթնոլորտ եք ստեղծում:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Գուցե ձեզ արդարության մարտիկ եք կարծում, որը ամեն ինչ կարգի կբերի: Բայց եթե կառուցողական առաջարկ ունեք, որով աշխատանքային մթնոլորտն ավելի արդյունավետ կդարձնեք, բարձրաձայնեք: Ինտրիգների սիրահարին հավասարապես չեն սիրում ո՛չ հակառակորդները, ո՛չ էլ յուրայինները:
Ինչպե՞ս շտկել
Կամ խնդիրը բաց քննարկեք, կամ բավարարվեք նրանով, ինչ ունեք, կամ էլ այլ կոլեկտիվ փնտրեք, որտեղ ամեն ինչ ձեզ դուր կգա:


  1. Գործընկերները խուսափում են ձեզնից




Ձեզնից օգնություն չեն խնդրում, ձեզ չեն հրավիրում գարեջուր խմելու, ծիծաղը դադարում է, երբ ներս եք մտնում:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Օֆիսը ոչ թե ընկերություն անելու, այլ աշխատելու վայր է: Այնուամենայնիվ, թուլացած միջավայրում աշխատելն ավելի հեշտ է: Վատ չէր լինի ընկերական հարաբերություններ ձևավորել: Ի վերջո, դուք էլ կարող եք օգնության կարիք ունենալ:
Ինչպե՞ս շտկել
Անհանդուրժողականությունը հենց այնպես չի լինում: Հնարավոր է՝ ինչ-որ բան այնպես չեք անում: Օրինակ՝ գործընկերներին վերևից եք նայում, չափազանց շատ եք փորձում ղեկավարության վստահությունը շահել, բամբասում եք, գլուխ եք գովում: Հնարավոր է նաև, որ ձեզ իսկապես ոչ ոք դուր չի գալիս: Այդ դեպքում գործը փոխելու մասին մտածեք: Հակառակ դեպքում փորձեք սիրալիր լինել:


  1. Հաճախ եք սխալվում




Հաստատ գիտեք, եթե կանչում են ղեկավարի մոտ, նկատողություն են անելու:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Աշխատանքի մեջ սխալվելը երբեմն ավելի վատ է, քան առաջադրանքը չկատարելը: Սխալ հաշվետվությունը կարող է հայտնվել հաճախորդի ձեռքում, և ընկերությունը կարող է կորցնել պատվիրատուին: Սխալ հաշվարկների հետևանքով, օրինակ՝ աշխատակիցները կարող են զրկվել աշխատավարձից:
Ինչպե՞ս շտկել
Լրացուցիչ ճգրտումներ արեք: Օրինակ՝ պատրաստի հաշվետվությունը որոշ ժամանակով մի կողմ դրեք, հետո վերադարձեք ու թարմ գլխով ընթերցեք: Եթե հնարավոր է ավտոմատ եղանակով ճշտումներ անել, կիրառեք այն, բայց մի սահմանափակվեք դրանով:


Կարդացեք նաև.





  1. Առաջնահերթությունները սխալ եք դասավորում




Կարող եք մի ամբողջ օր կորցնել երկրորդական գործի վրա և հանկարծ պարզել, որ առաջնայինը մի կողմ դրած նախագծերից մեկն է:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Ձեզ համար դժվար է պատկերն ամբողջական տեսնել ու գնահատել, թե որն է առաջնահերթ ընկերության համար ավելի երկար ժամանակի համար: Սա կարևոր է, եթե ցանկանում եք լավ աշխատող համարվել:
Ինչպե՞ս շտկել
Փորձեք դուրս գալ ձեր պարտականությունների շրջանակից և տեսնել, թե ինչով են զբաղված գործընկերները, ինչ գլոբալ նպատակներ ունի ընկերությունը, թե որ ցուցանիշներն են ապահովում դրա հաջողությունը: Սա կփոխի աշխարհի մասին պատկերացումները և կօգնի ճիշտ դասավորել առաջնահերթությունները:


  1. Չեք ցանկանում աշխատանքի մասին պատմել ընկերներին




Տարբեր պատճառաբանություններ եք բերում և խուսափում աշխատանքի մասին խոսակցություններից: Ձեր մտերիմներն այնքան քիչ բան գիտեն դրա մասին, որ կասկածում են, թե գաղտնի ծառայության հետ են համագործակցում:
Ինչո՞ւ է դա վատ
Եթե չեք գործակցում հույժ գաղտնի ծառայությունների հետ, և աշխատանքն էլ ձեզ դուր է գալիս, բնական է, որ ցանկանում եք մտերիմներին պատմել այդ մասին: Եվ հակառակը, ընդհանրապես չեք ցանկանում քննարկել այն, ինչը ձեր սրտով չէ, ձանձրալի է և հպարտանալու առիթ չի տալիս: Իսկ չսիրած աշխատանքը հնարավոր չէ կատարել եռանդով:
Ինչպե՞ս շտկել
Փոխեք աշխատանքը: Դաժան է կյանքի մեկ երրորդը ծախսել ձեզ համար անհետաքրքիր գործի վրա:



Հետևեք newmag-ին  Telegram-ում և  Instagram-ում։





 

Տարածել