Ինչպե՞ս հայտնի դարձավ բեսթսելլերների հեղինակ Ռեյչլ Հոլիսը

Ինչպե՞ս հայտնի դարձավ բեսթսելլերների հեղինակ Ռեյչլ Հոլիսը

Մնալ ռիթմի մեջ, թերությունները դարձնել առավելություններ, ժպտալ, մոռանալ խոհանոցում կիսաայրված ընթրիքի մասին ու նայել առաջ:

2015 թվականին հենց այս լուսանկարով նրան ճանաչեց ամբողջ աշխարհը, ընդամենը մեկ օրում Ռեյչլի բիկինիով լուսանկարը տարածվեց համացանցով մեկ դառնալով ինստագրամի հիթը: Նրա հետևորնդերի քանակը մի քանի հարյուրից միանգամից հասավ միլիոնի:

Թիվ մեկ բեսթսելլերն ամբողջ աշխարհում, The New York Times-ի առաջատարն ու 2018-ի ռեկորդակիրը: «Աղջիկ ջան, ուշքի արի» գիրքը հեղաշրջեց մոտիվացիոն գրքերի ինդուստրիան՝ հայտնվելով  առաջին տեղում ու գրեթե մեկ տարի չզիջեց իր դիրքերը: Եթե կային մարդիկ, որոնք դեռ չէին լսել նրա անունը, ապա այս գրքի շնորհիվ հաստատ մտապահեցին:

Картинки по запросу աղջիկ ջան ուշքի արի

4 երեխաների մայր 26 ամյա Ռեյչլը որոշեց ստեղծել միջոցառումների կազմակերպման սեփական ընկերություն, երբ մի օր տոնական ընթրիքի հնդկահավը մոռացավ ջեռոցում ու այն մինչև վերջ այրվեց: Ռեյչլն իր ընթերցողներին հորդորում է առանց վարանելու ընդունել կյանքի բոլոր մարտահրավերները՝ խնամել 4 երեխա, հասցնել տնային գործերը, աշխատել, հետ չմնալ կյանքի ռիթմից ու երբեմն էլ գիրք գրել ու դառնալ new york times-ի բեսթսելլեր:

Նրա մոտիվացիոն ելույթները ոգեշնչում են կականց ամբողջ աշխարհում: Դրանք այնքան մեծ պահանջարկ ստացան, որ Ռեյչլը ստիպված եղավ ամեն մի քաղաքում առանձին կոնֆերանս վարել: Նրա հյուրախաղերին ու մոտիվացիոն ելույթներին բառի բուն իմաստով՝ ասեղ գցելու տեղ չկա: Այս տարի նա սկսեց Rise մոտիվացիոն կոնֆերանսների շարքը, որի նպատակը երազել սիրող կանանց իրենց երազանքի ճանապարհին օգնելն ու ոգեշնչելն է:

Ռեյչլ Հոլիսին սիրում ու հետևում են ինստագրամի միլիոնավոր կանայք, նրա փոդքասթները լսում են բոլորը, իսկ կոնֆերանսներին մասնակցելու համար հերթագրվում նախապես՝ 4 ամիս առաջ:


Հետևեք newmag-ին Instagram-ում և Telegram-ում


 

Գրել կարծիք