Ըստ սցենարի. Բարսելոնա. Աշխարհի գլխավոր տանիքը
Սցենարը ենթադրում է, որ գրողը մասնակից է ոչ միայն սյուժեով նախանշված ծրագիրը թղթին հանձնելուն, այլ նաև սյուժեին անսպասելի զարգացումներ հաղորդելուն: Եթե ընթերցողը կամ կինոդիտողը մեծ ուշադրությամբ հետևում է սյուժեի հիմնական գծի ընթացքին ու ուշադրություն չի դարձնում երկրորդականին, որը մի պահ անհաղ-թահարելի խոչընդոտ է դառնում գլխավոր գծի ճանապարհին, հեղինակին խնդրում են բեմ բարձրանալ:
Երբ ամենաաննկատ հերոսը սկսի անհավանական տեքստեր կարդալ, իմացե՛ք՝ հեղինակը (նույնիսկ իր համար անհասկանալի պատճառով) ցանկացել է ամեն ինչ գլխիվայր շրջել:Սա՝ սյուժեի մասին:
Կա նաև ձևաչափ ու բովանդակություն: Ոմանք ասում են՝ դրանք նույնն են, ոմանք չեն համաձայնում: Փաստն այն է, որ Բարսելոնան չունի ո´չ մեկը, ո´չ մյուսը: Գլխավոր հերոսի պարտականությունները կատարում է քաղաքի թեք մակետը, որը գլորվում է դեպի ծովը: