[ Նորագույն պատմություն ] Ինչպես ստեղծվեց Instagram-ը. պատմում է հեղինակը
Մայք Կրիգերը Instagram-ը հիմնել է 2010-ին Քեվին Սիստրոմի հետ: Նրանք չհեռացան ընկերությունից անգամ այն ժամանակ, երբ Facebook-ը 2012-ին ֆոտոսոցանցը գնեց 1 մլդ դոլարով: Այժմ Մայքը ընկերության տեխնիկական ղեկավարն է: Ի՞նչ կատարվեց 2010-ին, ինպիսի՞ն էր ծառայության թողարկման առաջին օրը, պատմում է Մայք Կրիգերը.
- 6:00՝ վաղ առավոտյան Սան-Ֆրանցիսկոն մառախլապատ էր: Հեծանիվ վերցրեցի և այցելեցի մեր գործընկեր Dogpatch Labs
- 7:00՝ Crossroads սրճարանում Քեվինի հետ վայելեցինք բեյգլներ
- 8:00` հայտնվեցին առաջին օգտատերերը
- 9:00՝ ես և Քեվինը խուճապի էինք մատնվել՝ սերվերը թողարկման առաջին օրը չդիմացավ թրաֆիկին
- 12:00՝ վերջապես ամեն ինչ կարգավորվեց
- 2:00՝ քնած չէինք: Օգտատերերն արդեն000-ն էին
- 6:00՝ առավոտյան մետրոյով վերադարձա տուն, գերհոգնած էի:
Առաջին օրը պատմեց, թե ինչ է մեզ սպասվում ամբողջ տարի: Հաջողության գլխապտույցից իսկական խուճապ էր: Վախ կար, որ չենք կարողանա բավարարել մեր օգտատերերի հետաքրքրությունը: Հաճախ հարցնում են, հավատում է՞իք Instagram-ի հաջողությանը: Երբ աշխատում ես ստարտափի վրա, հարկավոր է հավասարակշռություն պահպանել՝ մի քիչ խենթ լինել և հավատալ, որ գաղափարդ հայտնի կդառնա: Միևնույն ժամանակ պետք է կարողանալ նկատել այն նշանները, որ կարող են խոչընդոտ դառնալ:
Սկզբում HTML5-ով գրեցինք Burbn` գեոլոկացիոն սոցիալական կայքը: Burbn-ը ունեցավ հավատարիմ երկրպագուներ, բայց հավելվածը այդպես էլ հայտնի չդարձավ: Մոտ 1000 օգտատեր ուենցանք»:
Burbn-ը (բուրբոնը ալկոհոլային խմիչք է) դարձավ աշխարհում առաջին իրադարձություններով կիսվելու հարթակը: Օգտատերերը Burbn-ում նկարներ էին հրապարակում, որը նախապես մշակում էին այլ հավելվածներում:
2010-ի հուլիսին ներդրողների հետ հանդիպումից հետո, Քեվինի հետ որոշեցինք սահմանափակել մեր հավելվածը: Միաժամանակ մի քանի բան ստեղծելով՝ կործանման վտանգը մեծանում է: Եկավ նորը փորձելու ժամանակը: Burbn-ի ֆոտոների մշակման բոլոր թարմացումները մեկտեղեցինք և ստեղծեցինք առանձին ծառայություն:
«Մարդիկ սիրում են կիսվել այն ամենով, ինչ կատարվում է նրանց հետ: Որոշեցինք ստեղծել ծառայություն, որը կվավերագրի կյանքը լուսանկարներով»:
Մեկ շաբաթ Քեվինի հետ անցկացրեցինք Սան Ֆրանցիսկոյի Crossroads սրճարանում՝ նախագծում էինք հավելվածի ապագան: 2 շաբաթ անց պատրաստ էր ծրագրի առաջին տարբերակը, որտեղ ներառված էր Քեվինի ստեղծած ֆիլտրերի առաջին փորձը: Մենք ցանկանում էինք հասկանալ՝ արժե զարգացնել նախագիծը, թե ոչ: Հենց այդ պատճառով Burbn-ից ընտրեցինք 100 մարդ, ով կթեսթավորեր այն: Թեստավորման երկու օրերին հասկացանք, որ Ինստագրամը (այն ժամանակ «Codename») կատարեց անհավանականը:
Հանգստայան օրերը անցնում էին լարված աշխատանքով: Իհարկե, փոփոխությունը ոչ բոլորը հավանեցին, նրանք հեռացան և այլևս երբեք չվերադարձան: Այն ժամանակ մենք հրաժարվեցիքն Android տարբերակից, ինչի պատճառով Burbn-ի օգտատերերի մեծ խումբ չմասնակցեց թեսթավորմանը:
Ովքեր հավանեցին հավելվածը էնտուզիազմով սկսեցին վավերագրել իրենց ամենօրյա կյանքը: Որոշ թերությունների շտկումից և կրկնակի բետա թեստավորումից հետո այն թողարկեցինք բոլորի համար: Առաջին շաբաթում գրանցվեց ավելի քան 100 000 մարդ:
***
Գիշերներն արթնանում էի մեր ռոբոտ-օգնականի ծանուցումներից: Այն ժամին, երբ ԱՄՆ-ում բոլորը քնում էին, մեկ այլ ժամային գոտում սկսվում էր օրը: Ինստագրամը տարածվեց Ճապոնիայում, մեր սերվերներն աշխատում էին ծանրաբեռնված: Ինքս Տոկիոն բացահայտեցի օգտատերերի լուսանկարներով: Իմ ֆավորիտներում @umetaturou-ն է:
Մարդկանց անսահմանափակ հաղորդակցություն, սա այն է, ինչ ամենից շատ սիրում եմ Instagram-ում: Ճանապարհորդություն ժամանակի և տարածության մեջ:
2010-ի հոկտեմբերին, գիշերային սպրինտի ավարտին, Քեվինի հետ մեր կիսաքուն հայացքը հեռացնելով համակարգչից նկատեցինք հրավառություն: ԱՄՆ բեյսբոլի լիգայում հաղթել էր Giants թիմը: Հրավառության ձայնը մեզ վերադարձրեց իրականություն, մինչև այդ խաղին հետևում էինք Instagram-ում, օգտատերերի լուսանկարներով: