FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12
Գլխավոր Հոդվածներ

[ Top Modern ] Ջոն Բալդեսարի. Ո´չ` ձանձրալի արվեստ

[ Top Modern ] Ջոն Բալդեսարի. Ո´չ` ձանձրալի արվեստին

2 մետր հասակով, Սանտա Կլաուսի տեսքով, 82-ամյա արթ-աութսայդեր. Ջոն Բալդեսարին հաստատ ամենաինքնատիպ նկարիչն է մեր օրերում:
[ Top Modern ] Ջեֆ Կունս. Առանց հետին մտքի





Իր ուղղությունն ու մեթոդիկան գտնելու վաղ փորձերից էին 1967-ին ստեղծված կտավը, որի վրա հետևյալ արտահայտությունն էր գրված. «Ենթադրենք այս ամենը ճիշտ է: Ի՞նչ հետո» (“Suppose it is true after all? WHAT THEN?”):

Սակայն Բալդեսարիին այս տեխնիկան հիասթափեցրեց, որովեհտև ձևն ու միջոցը հակասում էին լեզվի օբեյկտիվ օգտագործմանը: Եվ Ջոնը որոշեց իր ձեռքն առհասարակ «հետ քաշել»  կտավի վրա պատկերի կերտման ընթացքից,  որպեսզի տեքստը մարդկանց վրա ազդի ուղղակիորեն, առանց միջնորդության: Այդպես` նույն 1967-ին ստեղծվեց մեկ այլ աշխատանք հեգնական հայտարարությամբ. «Երկչափ մակերեսն առանց արտաբերման մեռած փորձն է» ( “A two-dimensional surface without any articulation is a dead experience”):

Մեկ այլ գործ` «Նկար Կուբլերի համար»: Այն կարծես հաջորդում է նախորդ կտավին` հանդիսատեսին տալով ինստրուկցիա` ինչպես նայել: Այս գործը հղում է պատմաբան, գրող Ջորջ Կուբլերի «Ժամանակի ձևը. Իրերի պատմության նոթեր» գրքին:

1970-ին Բալդեսարին հավաքեց իր վաղ շրջանի աշխատանքները, մահվան պար պարեց դրանց շուրջ, ապա այրեց դրանք: Չէ, չէր խելագարվել: Ուղղակի նոր պրոեկտ էր անում`«Դիակիզում»:Կտավներից մոխիրը օգտագործվեց թխվածքաբլիթ պատրաստելու համար, որոնք էլ տեղավորեցին թափանցիկ աղբարկղի մեջ: Ստեղծվեց ինստալացիա, որը ներառեց նաև բրոնզե մեմորիալ տախտակ կտավենրի ծնվելու և մահվան տարեթվերով, նաև թխվածքաբլիթի բաղադրատոմսը: Կտավենրի «դիակզիմամբ» Բալդեսարին նպատակ ուներ ցույց տալ գեղրավեստական պրակտիկայի և մարդկային կյանքի շրջափուլի միջև կապը: Հրաժարականի այդ ակտը ազդեց շատ նկարիչների վրա, օրինակ` Ժան Տինգելի ինքնաոչնչացող աշխատանքները:

Սակայն, ամենից շատ Ջոն Բալդեսարին հայտնի է նկարներով, որոնցում օգտագործված են լուսանկարչական մատերիալներ (օրինակ՚` կադրեր ֆիլմերից): Դրանք  կտրված են օրիգինալ կոնտեքստից, փոփոխված են ձևով ու հաճախ ներառում են բառեր կամ նախադասություններ:
http://www.youtube.com/watch?v=eU7V4GyEuXA
Բալդեսարիի գործերի մեծ մասը ցուցում են, որոնցում նա ոչ միայն հուշում է թանգարանի այցելուին ինչին նայել, նաև ինչպես ընտրություն կատարել և համեմատել: Այդպիսինն է «Պատվերով գործեր» սերիան: Ձեռքը մատնացույց է անում պատրաստի նկարներին, որոնք հուշում են «Այսինչ նկարչի աշխատանքը»:

Ջոն Բալդեսարիին չէր կարող շրջանցել նաև պրինտերը: Առաջին պրինատյին գործը ծնվեց 1970-ին: «Ես այլևս չեմ ստեղծի ձանձրալի արվեստ» լիտոգրաֆիան էր, որ կոնցեպտուալիստ արվեստագետը  ստեղծել էր Նոր Շոտլանդիայի Արվեստի ու դիզայնի քոլեջի համար միջոցների հավաքագրամ համար:
Джон Балдессари. 1971
Նա  արվեստի մասին ավելի քան 15 գրքի հեղինակ է, այդ թվում կոնցեպտուալիզմին նվիրված: Նրա աշխատանքները ընդգրկված են աշխարհի հեղինակավոր մասնավոր ու հանրային հավաքածուներում: ցուցադրվում են  ժամանակակից արվեստի առաջատար թանգարաններում:

Ջոն Բալդեսարին արվեստի շուկայում ինքանռեկորդ է սահմանել. 2007-ին նրա  «Որակի մատերիալ» աշխատանքը Christie’s-ի  աճուրդում վաճառվեց 4 408 000 դոլարով:

Տարածել