BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%
Գլխավոր Հոդվածներ

Նորաձևության արհեստական շնչառությունը

Նորաձևության արհեստական շնչառությունը

Մի քանի տարի առաջ Փարիզի նորաձևության շաբաթի ընթացքում, հաջորդ սերնդի հավաքածուների ցուցադրությունից բացի, կատարվեց ևս մեկ շատ կարևոր բան. «Louis Vuitton» ապրանքանիշի դիզայներ Մարկ Ջեյքոբսի պայմանագիրը չերկարացվեց, և դադարեցվեց ավելի քան 16 տարվա պատմություն ունեցող համագործակցությունը։ Այս միտումը բավական տարածվեց վերջին տասնամյակի ընթացքում։ Նորաձևությունն այն ոլորտն է, որտեղ անունը շատ թանկ է, և այսօր հաճախ շատ ավելի հեշտ է գնել և կրկին հնչեցնել հայտնի անունը, քան ստեղծել նորը։ Հնարավոր է՝ հենց այդ պատճառով մեկը մյուսի հետևից վերաբացվեցին մի քանի լեգենդար նորաձևության տներ։ «Louis Vuitton» ապրանքանիշի վերածնունդը fashion ռեինկարնացիայի ամենավառ օրինակներից է։