FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12FrancoFest 2024 / Հոկտեմբերի 12
Գլխավոր Հոդվածներ

«m2 production». հայկական ֆիլմերի մոնտաժային ու գո

«m2 production». հայկական ֆիլմերի մոնտաժային ու գունային լուծումների գաղտնիքը

Ժամանակակից գեղարվեստական ֆիլմերի, սերիալների ու սիթքոմնմների լուսագրերում հաճախ է հայտնվում «Մոնտաժող՝ Մանվել Հովսեփյան» կամ «m2 production» գրառումը: Ժամանակակից ֆիլմարտադրության ծանրակշիռ հատվածը հենց այս ընկերության մոնտաժային աշխատանքից հետո է հայտնվում մեծ կամ կապույտ էկրաններին:
«Ես եմ», «Փեսացուն կրկեսից», «Քայլ ձիով», «Պոկեր. am», «Հյուսիս-հարավ», «Առաջին դեմք» ֆիլմերը մոնտաժել է Մանվել Հովսեփյանը: Առաջին լիամետրաժ ֆիլմը, որ մոնտաժեց Մանվելը, «Փեսացուն կրկեսից» հումորային հայտնի ֆիլմն է: Դավիթ Բաբախանյանն առաջին ռեժիսորն էր, որ համագործակցեց «m2 production»-ի հետ: Արդյունքը «Փեսացուն կրկեսից» ֆիլմի հաջողությունն է:
Ընկերության աշխատանքի գլխավոր առանձնահատկություններից մեկը գունային փորձարարություններն են: Այս ընկերությունում ամեն մի մոնտաժված ֆիլմ ունի իր գունային բնավորությունն ու յուրահատկությունը: Եվս մի գունային նորարարություն կատարվեց «Հյուսիս-հարավ» ֆիլմում: Մանվել Հովսեփյանը որոշեց, որ այն պետք է տարբերվի հայկական մյուս ֆիլմերի երանգներից: Ի տարբերություն այդ ֆիլմի գունային գամմայի՝ «Առաջին դեմք» ֆիլմն ամբողջությամբ մոնտաժվել է հայկական կինեմատոգրաֆիային հատուկ երանգներով: Ժամկետները երբեք չեն խախտվում: Իրար կողքի շարված կցկտուր, երբեմն ոչինչ չասող կադրերը մի քանի ամիս անց դառնում են ավարտուն ֆիլմ՝ միայն այս ընկերության մասնագետներին հատուկ գեղարվեստական ճաշակով, ֆիլմի դինամիկայով ու ընտրված կադրային դրամատուրգիայով:
newmag #73

Տարածել