BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%BLACK FRIDAY -50%
Գլխավոր Հոդվածներ

Արշավիր Մինասարյան. Հայկական շուկան շատ փոքր է անը

Արշավիր Մինասարյան. Հայկական շուկան շատ փոքր է անընդունելի խաղի կանոնների համար

Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովը 2016-ի փետրվարի 23-ին  «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ին ճանաչեց որպես գերիշխող դիրք ունեցող. ավելին, վերջինս նաև արձանագրեց, որ «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ն չարաշահում է իր գերիշխող դիրքը: Նշենք, որ «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա» ՓԲԸ-ն գերիշխող դիրքի չարաշահման համար տուգանվեց  50 մլն դրամով: Բանն այն է, որ «Ջերմուկ Ինթերնեյշնլ Պեպսի-Կոլա Բոթլեր» ՍՊԸ-ի կողմից  ՀՀ  ՏՄՊՊՀ-ին դիմելու պատճառ են հանդիսացել «Դալմա Գարդեն Մոլ» առևտրային համալիրի սննդի սպասարկման տարածքում գործունեություն ծավալող թվով 11 ընկերությունները, որոնք հրաժարվել և մինչ օրս հրաժարվում են ձեռք բերել և իրացնել «ՊեպսիԿո» ապրանքային նշանով ապրանքներ: Մինչդեռ այդ բոլոր օբյեկտներում լայնորեն ներկայացված են «Կոկա-Կոլա» ընկերության ըմպելիքները:
Պարզվել է, որ «Կոկա-Կոլան» զեղչերի, ակցիաների կամ այլ շահավետ պայմանների միջոցով պարտադրում է և /կամ շահագրգռում է, որ տասնյակ տնտեսվարող սուբյեկտներ իրացնեն միայն իր արտադրանքը: Օրինակ՝ ընկերության ֆիրմային սառնարաններն անհատույց տրամադրվում են տնտեսվարողներին, ինչը տնտեսապես շահավետ է, քանի որ սառնարանի ձեռքբերման և վարձակալության համար լրացուցիչ ծախսեր չեն կատարում: Ընկերությունն արգելում է, որ իր սառնարաններում թեկուզև շատ փոքր քանակով ներկայացված լինեն այլ ըմպելիքներ, հակառակ դեպքում կիրառում է որոշակի խիստ միջոցներ:
Լուսանկարները՚ Աղվան Ասոյանի


newmag #70, հունիս / հուլիս

Տարածել