Տեղի ունեցավ Չարլզ Դահիգի «Սովորության ուժը» գրքի հեռուստաշնորհանդեսը (տեսանյութ)

April 14, 2021

Արմենիա հեռուստաընկերության «Բարի լույս» ծրագրի շրջանակում Newmag-ի թիմը ներկայացրեց արդյունավետության և անձնական աճի մասին համաշխարհային բեսթսելլերը՝ «Սովորության ուժը»: Պուլիցերյան դափնեկիր, լրագրող Չարլզ Դահիգը իր փոքրիկ, կենցաղային՝ բլիթ ուտելու վատ սովորությունը հաղթահարելուց, 10 կիլոգրամ նիհարելուց հետո, հրատարակեց գիտական ցնցող բացահայտումներով իր աշխատությունը՝ «Սովորության ուժը»:

Հարյուր ականավոր գիտական աշխատությունների, բազմաթիվ հարցազրույցների, տասնյակ հաջողակ պատմությունների հիման վրա գրված «Սովորության ուժը» աշխատության մեջ հեղինակը պարզաբանում է, որ մեր քայլերի 40 տոկոսը հիմնված է սովորությունների վրա, եթե փոխենք դրանք, կփոխենք նաև մեր կյանքը: Վատ սովորություննը փոխել դժվար է, քանի որ պարգևը մեզ դուր է գալիս: Գրքի թարգմանիչ Լիլիթ Գրիգորյանի հավաստմամբ, սա գիտահանրամատչելի ուսումանասիրություն է. «Հետազոտությունների ու իրական պատմությունների հիման վրա: Ապշեցուցիչ բացահայտումներ է մեր սովորությունների մասին: Դրանք մեզ տանում են հաջողության կամ կործանման»:

Համաշխարհային բեսթսելլերը կազմված է երեք մասից: Նախ հեղինակը մանրամասն ներկայացնում է, թե ինչպես են ձևավորվում սովորությունները, ինչպես պետք է ձեռք բերել նոր սովորություններ: Երկրորդ մասում հաջողակ ընկերությունների սովորություններն են: Օրինակ, դպրոցը կիսատ թողած երիտասարդին Ստարբաքսը ինչպես դարձրեց թոփ մենեջեր: Սուրճը խմելը ինչպես վերածվեց ամերիկյան ու նաև ահմաշխարհային սովորության: Երրորդ հատվածը հասարակությունների ներսում ձևավորվող սովորությունների մասին է: Ըստ հոգեբանական գիտությունների դոցենտ Լիլիթ Բաղդասարյանի, այս գիրքը հիմնված է հոգեբանական մի կարևոր ժամանակակից ուղղության վրա, որը կոչվում է վարքաբանական. «Կա ազդակ, եթե այդ ռեակցիան խրախուսվում է, ստանում ենք հաճելի էմոցիաներ: Դա օգնում է շատ մարդկանց»:

    

Կոմերցիոն ընկերությունները միլիոններ են ծախսում, որ իրենց արտադրանքը գնելը դառնա մեր սովորությունը: Նրանք բացահայտում են մեր սովորությունները, հետո դրանցով փող վաստակում: Չարլզ Դահիգը գրքի երկրորդ մասում օրինակներով ցույց է տալիս, թե ինչպես են մարդկանց սովորությունները դառնում տրանսատլանտյան կորպորացիաների հաջողության գրավականը: Գործարար Տարոն Պապիկյանի խոսքով, մարդու վարքագծից բխում է սովորությունը. «Կա տպավորություն, որ տեխնիկական միջոցներով կհասնենք հաջողության, բայց մարդկանց վարքագիծն է կարևոր՝ հիմնված իրենց սովորությունների վրա: Կամ՝ մենք կփոխենք նրանց սովորությունները»:

Newmag հրատարակչության նոր գիրքը նաև ուսումնական ձեռնարկ է, որն օգնում է փոխել անցանկալի սովորությունները: Հեղինակը դա պատմում է ամենապարզ օրինակներով, ինչն է ստիպում ծխել, օրինակ, նյարդայնանալը: Գիրքը կսովորեցնի նյարդայնանալու ու ծխելու արանքում ընտրել ոչ թե մահաբեր ծխախոտը, այլ մեկ այլ սովորություն ու ստանալ նույն հաճույքը: Ըստ հրատարակչության գլխավոր խմբագրի, սովորություններ ունենք բոլորս , իսկ թե ինչու են մեզ պետք դրանք՝ գիրքն է պետք ընթերցել. «Կարդում եմ ենթավերնագիրը՝ ինչու ենք ամեն ինչ անում ճիշտ այնպես, ինչպես անում ենք, և ոչ այնպես, ինչպես: Ինչո՞ւ Այդ հարցի պատասխանը այս 400 էջերում է»:

 

Գրքի հայերեն թարգմանության գլխավոր գործընկերը Դիջիթեյն ընկերությունն է: Ընկերության ներկայացուցիչ Անի Մկրտչյանը գրքի ընտրությունը պարզաբանում է նաև իրենց մարքետինգային սովորությամբ՝ ընկերությունը փորձում է մարդկանց ու աշխատակիցների սովորությունները ճիշտ օգտագործել. «Առաջիկայում կթիրախավորենք բիզնես գրականություն, որը կբացահայտի բիզնես հմտությունները: Արդեն իսկ աջակցած գրքերն էլ են այդպիսին: Այսպիսի գրականությունը դարձնել հանրամատչելի, կարևոր ենք համարում»:

Կարդացեք նաև

Ինչ ընդհանրություն ունեն ծխելը թողած կինը, հայտնի ընկերության հաջողակ տնօրենն ու օլիմպիական չեմպիոնը: Նրանք բոլորը փոխել են իրենց սովորությունները: Այս բոլոր օրինակները New York Times-ի ամենաշատ վաճառվող գրքերի ցանկում ու բիզնես արդյունավետության բարձրացման լավագույն գրքերի 10-յակում հինգ տարի անընդմեջ իր դիրքը պահած և Newmag-ի հրատարակած «Սովորության ուժը» գրքի հայերեն տարբերակում են: