Գլխավոր Հոդվածներ

Ինչո՞ւ չի կարելի զարգացման ռազամավարությունը համադ

Ինչո՞ւ չի կարելի զարգացման ռազամավարությունը համադրել առաջադրանքների ցուցակի հետ

Հիշում եմ, կարիերայի սկզբում, երբ ես մարքեթինիգ մասով  փոխնախագահ էի Ardent ընկերությունում, տնօրենը մի անգամ ինձ կանչեց իր մոտ: Նա առաջարկեց բիզնեսի զարգացման երկու բարդ ռազմավարություն կես տարվա համար և հարցրեց, կարո՞ղ եմ երկուսն էլ համադրել: Ես  համաձայնվեցի:
Հաջորդ վայրկյաններին տնօրենը սկսեց գոռալ ինձ վրա: Պարզվում է, որ դրանք իրարամերժ ռազմավարություններ էին: Միաժամանակ կիրառելու դեպքում ընկերությունը կարող էր սնանկանար: Անցել է 25 տարի, բայց մինչև հիմա հիշում եմ այդ բառերը. «Դու գաղափար անգամ չունես, թե որն է մարքեթինգի նպատակը, դու պարզապես կատարում ես առաջադրանքների շարք, ասես թե դա գործերի մեծ ցուցակ է: Չհասկանալով, թե ինչո՞ւ ես անում, վտանգավոր ես դառնում ընկերության համար»։



Կարդացեք նաև․



Միայն ավելի ուշ հասկացա, որ իմ աշխատանքի ռազմավարական մասը երկու նպատակի էր ծառայում.

  • Գտնել լայնածավալ և կրկնվող բիզնես-մոդել: Անհրաժեշտ էր թեստավորել հիպոթեզներ և հասկանալ, թե ովքեր են ընկերության պոտենցիալ հաճախորդները, որո՞նք են նրանց խնդիրները և կարիքները:

  • Կառուցել մարտավարական ծրագիր (գովազդային նյութեր, առևտրային ցուցադրություններ, վերլուծական հաշվետվություններ, հեռանկարներ), ինչպես նաև աշխատակիցներին սովորեցնել վաճառել ընկերության ապրանքը:


Հասկանալով գործողությունների ծրագիրը, դուք պարզ կտեսնեք ձեր առաջադրանքների ցուցակը: Դուք կկարողանաք դասակարգել առաջնահերթությունները, ծրագրեք, ինչ և երբ անեք, և միանգամից կնկատեք իրարամերժ մոտեցումները:
Ոչինչ մի արեք առանց հասկանալու գործողությունների պատճառը: Այլապես այն կդառնա պարզապես հերթական կետը ձեր խնդիրների ցուցակում:
Հետևություններ․

  • Ձեռնարկատերերը ստանում են շատ լավ պատասխաններ,

  • Խորհուրդներից մեծամասնությունը իրարամերժ են,

  • Պետք չէ հետևել ինչ-որ մեկի խորհրդին, եթե չեք կարող բացատրել, ինչու եք դա անում:


LIFEHACKER

Տարածել