4 միջոց, թե ինչպես ստարտափ թիմ ձևավորել և հաջողության հասնել
Փուլ 1. Թիմում դերերը հասկանալը
Արդեն աշխատող ու կայացած նախագծում աշխատակիցների դերերն ու պարտականություններն առավել հաճախ կանոնակարգված են լինում. գոյություն ունեն պաշտոնական հրահանգներ, աշխատանքի ստանդարտներ: Եթե աշխատողը հեռանում է, նոր մարդու փնտրտուքը կազմվում է պաշտոնական հրահանգի հիման վրա: Ստարտափում նման մոտեցումը չի աշխատում: Նոր նախագծում ամեն օր շատ բան է փոխվում և առաջին պլան են մղվում ոչ թե աշխատակցի ձեռնհասությունը, այլ անձնային որակները՝ նոր հմտություններ յուրացնելու կարողությունն ու ցանկությունը, շփվողությունը, ճկուն լինելու և մշտապես խնդիրներ լուծելու կարողությունը:
Փուլ 2. Թեկնածուների ընտրությունը
Անկասկած՝ թիմի ձևավորման ամենաերկար փուլն այնպիսի թեկնածուներ փնտրելն է, որոնք իրենց փորձով, հմտություններով, ձեռնհասությամբ ու անձնային որակներով լավագույն կերպով համապատասխանում են ձեր ստարտափին: Դա դժվար է, բայց ռեալ:
Կադրեր կարելի է փնտրել մի քանի եղանակով՝ անձնական ծանոթություններ, ծանոթների ու գործընկերների առաջարկներ, սոցիալական ցանցեր, գլխամասային ընկերության աշխատակիցներից ընտրություն, բաց աշխատաշուկայից ընտրություն և այլն:
Կարդացեք նաև․
- Շաբաթվա վենչուրային թոփ լուրը. Ինչո՞ւ Facebook-ը չվախեցավ և գնեց Tbh-ը
- Վարպետության դաս՝ Արթուր Ջանիբեկյանից. Ինչպե՞ս հաջողել բիզնեսում
- Ինչպե՞ս խուսափել վարկային գերությունից․ ահա 5 խորհուրդ հարմարավետ հիփոթեքի համար
Փուլ 3. Հարցազրույց
Եթե թափուր աշխատատեղի համար շտապ է թեկնածու պահանջվում (իսկ այդպես լինում է 90% դեպքերում), այս փուլը կարելի է կրճատել և հարցազրույցը միանգամից երկուսով անցկացնել՝ նախագծի ղեկավարն ու ՄՌ մենեջերը:
Հարցազրույցին պատրաստվելիս ցանկալի է նախապատրաստել հիմնական հարցերն ու պայմանավորվում ՄՌ մենեջերի հետ, թե ով պիտի վարի այն:
Փուլ 4. Տնային առաջադրանք և քեյս
Հարցազրույցից հետո պետք է արդեն ունենաք թեկնածուների համառոտ ցուցակը: Ամբողջական պատկերացում կարելի է կազմել միայն մարդուն աշխատանքի մեջ տեսնելով: Դրա համար նախատեսվում է տնային առաջադրանք. թեմա նախապատրաստել, որը համապատասխանում է այն գործառնական դերին, որին թեկնածուն հավակնում է:
Տնային առաջադրանքից բացի՝ այս վերջին փուլում հաճախ թեկնածուին առաջարկվում է այսպես կոչված՝ քեյս: Քեյսը նկարագրում է տարբեր բիզնես-իրավիճակներ, որոնց արձագանքելով՝ թեկնածուն ներգրավվում է կոնկրետ բիզնես-խնդիրների լուծման մեջ ու առավելագույնս դրսևորում իրեն: