Իդեալական չափ. ինչպե՞ս են բրենդերը փող աշխատում գեղեցկության նոր չափանիշներով

Իդեալական չափ. ինչպե՞ս են բրենդերը փող աշխատում գեղեցկության նոր չափանիշներով

Մինչ կանայք վազում են նորաձևության ետևից, խոշոր ընկերությունները կլորիկ եկամուտ են ստանում դրանից:

Կնոջ գեղեցկության չափանիշներն անընդհատ փոխվում են: Մարմնեղ կանանց փոխարինում են  նիհարները, շիկահերներին՝ թխահերները, ջինսերին էլ՝ զգեստները: 

Մարքեթինգը եղել և մնում է հեղափոխության գլխավոր գործիքը: Լավ գովազդն ու ճիշտ դիրքավորումը կարող են ամեն ինչ: Օրինակ՝ 1950-ականներին Clairol կոմետիկ բրենդը համոզել էր կանանց, որ վարսեր ներկելը պարզապես անհրաժեշտություն է: Գործընթացը պարզեցնելու և պահանջարկը մեծացնելու համար ընկերությունը թողարկեց ներկեր՝ նախատեսված տնային պայմաններում օգտագործելու համար: Առաջին 20 տարում մազ ներկող կանանց տոկոսը 7-ից հասավ 40-ի:

Առաջին 20 տարում մազ ներկող կանանց տոկոսը 7-ից հասավ 40-ի:

Գեղեցկությունը սուբյեկտիվ հասկացություն է և արագ փոփոխվող: Թե հասարակությունը, թե բիզնեսը հարմարվում են եղած ստանդարտներին կամ ստեղծում են սեփականը: Գովազդը կանանց սովորեցրել է ոչ միայն մազ ներկել, այլև դեպիլացիա անել կամ օրինակ՝ մաշկը սպիտակեցնել: Սպիտակեցնող միջոցները Ասիայի և Աֆրիկայի կոսմետիկ շուկայի զգալի մասն են զբաղեցնում: Global Industry Analysts-ի տվյալով՝ 2015-ին այդ միջոցներից ստացված եկամուտը կազմել է 10 մլրդ դոլար՝ չնայած դրանց մեծ մասը առողջության համար վտանգավոր նյութեր է պարունակում:

Պարադոքս է, բայց սպիտակեցնող նյութերին զուգահեռ նույն ժամանակահատվածում Harper’s Bazaar ամսագիրը գովազդային արշավ սկսեց՝ համոզելով, որ արևայրուքը կանանց ավելի գրավիչ է դարձնում: Այդպես հասարակությունը բաժանվեց երկու մասի. մարդիկ, որ սրբորեն հավատում էին արևի ճառագայթներին, և մարդիկ, որ համառորեն թաքնվում էին դրանցից:

Ամենաաղմկոտ վեճերը կնոջ կազմվածքի և չափերի մասին են: Թմբլիկ կազմվածքը գնահատվում էր Հին Հունաստանում, Միջնադարում և Վերածննդի դարաշրջանում: 20-րդ դարասկզբին գեղեցկության չափանիշներն արմատապես փոխվում են: Կնոջ կերպարի հեղափոխությունը սկսվեց փարիզյան փողոցներից, և այն կապված է այնպիսի հայտնի ֆրանսիացի կուտյուրյեների անունների հետ, ինչպիսիք են Ռոզա Բերտենը, Ժաննա Պակենը, Պոլյա Պուարեն և Կոկո Շանելը: Նրանք պրոտեստ հայտարարեցին կորսետներին:    

20-ականների անդրոգենությունը գրավեց Հոլիվուդը: Կանանց համար ավելի հաճելի բան չկար, քան նմանվել էկրանի՝ իրենց կուռքերին: Հետո՝ 80-ականներին եկավ սուպերմոդելների ժամանակաշրջանը, 90-ականներին՝ «հերոինային շիկը»: Թվում էր, թե նիհարիկ կազմվածքը սեքսուալների շարքից մեկընդմիշտ դուրս մղեց թմբլիկներին: Բայց՝ ոչ: Խոշոր ընկերությունները պայքարում են 20-րդ դարի ժառանգության դեմ: Հիմա մոդայիկ է բնական վիճակը: Նրանք, որ դեմ են գնում բնությանը, խիստ քննադատության են արժանանում:


Կարդացեք նաև.


Aerie ներքնազգեստի ապրանքանիշը հայտնի դարձավ ամբողջ աշխարհում միայն 2014-ին, թեև այն արդեն գոյություն ուներ 10 տարուց ավելի: Aerie Real գովազդային արշավը խփեց ուղիղ նպատակակետին՝ բրենդը մոդելների լուսանկարները հրապարակեց առանց ֆոտոշոփի: Դրանց վրա տեսանելի էին նրանց բոլոր թերությունները, որոնք մարկետոլոգներն անվանեցին անհատի առանձնահատկություններ: Ու նրանք չսխալվեցին: Ներքնազգեստի թողարկման առաջին տարում վաճառքն ավելացավ 20 տոկոսով, 2016-ին՝ 32:

Ներքնազգեստի թողարկման առաջին տարում վաճառքն ավելացավ 20 տոկոսով, 2016-ին՝ 32:

Հետազոտողները պնդում են, որ բոդիպոզիտիվի դարաշրջանը սկսվեց, երբ 2007-ին էկրաններին հայտնվեց Քարդաշյանների ընտանիքը: Հայտնի ընտանիքը կտրուկ և արմատապես փոխեց 21-րդ դարի գեղեցկության չափանիշները: 2015-ին գլամուրային ամսագրերի շապիկներին հայտնվեցին առաջին պլյուս չափի մոդելները, իսկ 2016-ին նրանք ողողեցին Նյու-Յորքի Նորաձևության շաբաթը:

FORBES


Հետևեք newmag-ին  Telegram-ում և  Instagram-ում։


 

Գրել կարծիք