Rumors Monitoring. Ինչպե՞ս կառավարել մեդիա-աղմուկը

Rumors Monitoring. Ինչպե՞ս կառավարել մեդիա-աղմուկը

Ի՞նչի մասին և ինչպե՞ս են գրում լրատվամիջոցները: newmag-ը պատմում է հայկական առաջին մեդիա մոնիթորինգի առցանց հարթակի մասին

Ի՞նչ է գրում մամուլը ձեր մասին: Ցանկանում ե՞ք մոնիթորինգ անել հայկական առցանց լրատվամիջոցները: Rumors Monitoring հարթակի օգնությամբ կազմակերպությունները, անհատները կարող են տեղեկանալ հայկական մեդիայում իրենց մասին հրապարակումներին: Մեդիահետազոտման գործիքը մեդիադաշտը և սոց. ցանցերը վերլուծելուց բացի հավաքագրում և պահպանում է անհրաժեշտ բոլոր հրապարակումները մեկ վայրում: Թարմացումները ուղարկվում են էլ․փոստին կամ հեռախոսին՝ 24 ժամ 7 օր ռեժիմով։

665957_557292064286079_422351033_oRumors Monitoring-ը հավաքելով որոնմանը վերաբերող ինֆորմացիան, ոչ միայն հնարավորություն է ստեղծում համեմատել և վերլուծել դրանք, այլև արխիվացնում է հրապարակված նյութերը: Հարթակում կարելի է տեսնել նաև սոց.ցանցերում հասարակության արձագանքը հրապարակումների վերաբերյալ։ Առաջին հայկական մեդիամոնիթորինգ հարթակի համահիմնադիրը Մուշեղ Գևորգյանն է:

Օր ու գիշեր աշխատում էինք, փորձելով ստեղծել խելացի, ճկուն և կարևորը՝ վստահելի պրոդուկտ։

Սթարթափի հեղինակները շուկան ուսումնասիրել են, նման մեդիամոնիթորինգի լուծումներ կան: Դրանց մի մասը տիրապետում է սահմանափակ տվյալների, մյուս մասը՝ հակառակը, ավելորդ  և տեղական շուկային չվերաբերվող տեղեկատվությամբ օգտատերերին շփոթեցնում է: Rumors Monitoring-­ը ապահովում է տեղական լրատվամիջոցների մաքսիմալ ծածկույթ, հարթակը հիմնված է նոր ալգոլիթմների վրա, որի շնորհիվ որոնման արդյուքնում ավելի ստույգ արդյունքներ է ստացվում:

Շուկայում չկան բավարար գործիքներ, որոնք թույլ կտան  վերահսկել  լրատվական կայքերում և սոց ցանցերում հրապարակվող հոդվածներն ու կարծիքները։  

Նախագծի հեղինակները սկսել են Հայաստանից, բայց մտադիր են դուրս գալ միջազգային շուկա։ Սթարթափը ցանկանում է հայտնվել աշխարհում լավագույնների շարքում, առայժմ աշխատում են և փորձում այն ավելի մրցունակ դարձնել. «Rumors Monitoring-ից  օգտվում են տարբեր կազմակերպություններ: Դրան հասել ենք առանց խոշոր ներդրումների՝ օգտագործելով մեր գիտելիքներն ու ռեսուրսները։ Լինելով սթարթափ՝ շատ դժվար էր մուտքը շուկա, բայց ինտենսիվ  տարատեսակ արշավներ կազմակերպեցինք և կարողացանք մեր պրոդուկտը հասցնել օգտատերերին։ Դեռ շատ աշխատանք ունենք անելու,բայց յուրաքանչյուր փոքր հաջողություն մեզ ուժ է տալիս առաջ գնալու»։


[ Startup Հայաստանից ]


Այս պահին մոնիթորինգ է արվում  մոտ 110 հայկական լրատվական կայք, ցուցակն ընդլանվում է: Անհրաժեշտության դեպքում օգտատերերը կարող են ավելացնել նոր կայքեր։

Մեդիահետազոտման գործիքը օգտակար է նրանց համար, ովքեր հետևում են լրատվամիջոցներում իրենց մասին հրապարակումներին և օգտագործում են դրանք իրենց վարկանիշը բարելավվելու համար: Ցանկացած PR միջոցառում կարող է գնահատվել Rumors Monitoring-ի միջոցով:

Գրել կարծիք