10 փաստ սոցիոլոգ, մարկետինգային հաղորդակցությունների մասնագետ Լիլիթ Շաքարյանի մասին (տեսանյութ)
07/10/2024
newmag-ն ամիսներ առաջ հրատարակեց սոցիոլոգ Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդինգ․ Անձեր, ընկերություններ, երկրներ» գիրքը։ Ներկայացնում ենք ուշագրավ փաստեր հեղինակի մասին։
Լիլիթ Շաքարյանը սոցիոլոգ է ու մարքեթինգային հաղորդակցությունների մասնագետ
Ավարտել է ԵՊՀ Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետը։ 14 տարի դասավանդել է ԵՊՀ Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետում, շուրջ 10 առարկայական ծրագրերի և մի շարք Գիտական հոդվածների հեղինակ է։
Զարգացրել է մագիստրոսական նոր կրթական ծրագրեր, դասավանդման նոր մեթոդաբանություն
«Կանանց առաջնորդություն» ծրագրի շրջանակներում գիտական այցով եղել է ԱՄՆ-ի Արիզոնայի պետական համալսարանի Սոցիալական տրանսֆորմացիայի ֆակուլտետում: Մշակել է նոր առարկայական ծրագրեր և դասավանդման նոր մեթոդաբանություն:
Երկու մասնագիտական գրքերի հեղինակ է
«Բրենդի Կառավարում» հայալեզու առաջին մասնագիտական ու «Հաղորդակցության մարտահրավերները տեղեկատվական հասարակությունում» ուսումնական ձեռնարկների հեղինակն է։
Ամերիկյան և միջազգային սոցիոլոգիական ասոցիացիների անդամ է
Ամերիկյան սոցիոլոգիական ասոցիացիայի, Միջազգային սոցիոլոգիական ասոցիացիայի, Եվրոպական կրթական հետազոտությունների ասոցիացիայի (EERA) անդամ է։
Ակադեմիական գործունեությունից բացի, իրականացնում է բիզնես դասընթացներ, սոցիոլոգիական հետազոտություններ, խորհրդատվական աշխատանքներ` բրենդինգի, PR-ի և մարքեթինգի ոլորտներում:
Դասախոսություններ է կարդացել եվրոպական համալսարաններում
2012թ-ից Լիլիթ Շաքարյանը դասախոսություններով հանդես է եկել Շվեյցարիայի, Չեխիայի, Գերմանիայի, Իսպանիայի, Հունգարիայի ու այլ եվրոպական երկրների առաջատար համալսարաններում։
ԱՄՆ Նեվադայի պետական համալսարանի Կրթության ֆակուլտետում հետազոտող գիտնական է
2023թ․-ից տեղափոխվել է Միացյալ նահանգներ, Նեվադայի պետական համալսարանում շարունակում է գիտական հետազոտություններն ու գործունեությունը Մարդու զարգացում և Ընտանիքի տեսություն դոկտորական (PhD) ծրագրի շրջանակներում:
«Ապագա հայկականը» հիմնադրամի հանձնախմբի փորձագետ է
2022 թվականից «Ապագա հայկականը» զարգացման հիմնադրամի «Հայաստահ- Սփյուռք միասնականություն» հանձնախմբի փորձագետ է։
Շաքարյանի մշակած թրեյնինգ մոդուլով կվերապատրաստվեն ամերիկացի մասնագետները
«Ընտանեկան բռնության բարձր ռիսկի գնահատման» թիմի հետ իրականացրել է «Ընտանեկան բռնությունը ԱՄՆ Նեվադա նահանգում» հետազոտական ծրագիրը, որի արդյունքում մշակված մասնագիտական մոդուլի հիման վրա կվերապատրաստվեն ԱՄՆ Նեվադա նահանգի պետական և հասարակական կառույցների մասնագետները։
Ելույթ կունենա IARR 2024 ամենամյա գիտական համաժողովին
2024թ․ հուլիսի 5-9 Բոստոնում, Լիլիթ Շաքարյանը « Ծնող-երեխա փոխազդեցությունը ընտանիքի համատեքստում․Ծնողավարման ոճերի ազդեցությունը երեխայի ինքնության զարգացման գործընթացում» թեմայով ելույթ կունենա Հաղորդակցությունների հետազոտությունների միջազգային ասոցիացիայի (IARR 2024) ամենամյա գիտական համաժողովում։
Կարդացեք նաև
- Newmag-ը ներկայացնում է սոցիոլոգ Լիլիթ Շաքարյանի նոր գիրքը՝ «Բրենդինգ․ Անձեր, ընկերություններ, երկրներ» (թրեյլեր)
- Տեղի ունեցավ Լիլիթ Շաքարյանի «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ, երկրներ» մասնագիտական գրքի հեռուստաշնորհանդեսը (տեսանյութ)
- Newmag հրատարակչությունը ներկայացրեց մարկետինգային հաղորդակցությունների մասնագետ Լիլիթ Շաքարյանի`«Բրենդինգ․Անձեր, ընկերություններ, երկրներ» ուսումնական ձեռնարկը (լուսանկարներ)
- Լիլիթ Շաքարյանը «Բրենդինգ» գրքում ներկայացնում է՝ ինչպես ստեղծել բրենդի ճարտարապետության մոդելը, կոնցեպտը և զարգացման ռազամավարությունը (տեսանյութ)